Gjest Skrevet 30. januar 2008 #1 Skrevet 30. januar 2008 "Løp" avgårde til butikken. Kjøpte meg en berlinerbolle, en pose Bamsemums, druer og drikkeyoghurt med kirsebær... ;o) Øynene blir bare ikke mett på butikken, så da blir det litt mye ja. Men må innrømme at det var godt med litt søtt nå ja ;o) Mmmmmmmmmmmmm.......................
Har to herlige gutter! Skrevet 30. januar 2008 #3 Skrevet 30. januar 2008 hihi kos deg, spiste selv brownie isted og tenkte jaja nå er permisjonen startet og man skal nyte og kose seg!!
lillingen blir storebror:)u 41 Skrevet 30. januar 2008 #5 Skrevet 30. januar 2008 jeg knaska akkurat en stor daim... namnam
Trultemora er presseklar!! Skrevet 30. januar 2008 #6 Skrevet 30. januar 2008 Nyt det! Herregud, du er jo snart på termin! Og det er ikke mye fett du kommer til å legge på deg nå uansett disse to ukene! Nei, nyyyyyyt det mens du kan!
renathe88 Skrevet 30. januar 2008 #7 Skrevet 30. januar 2008 tok selv akkurat en liten tur til butikken og kjøpte en stor daim sjokolade;) *nam,nam*
MissUlv ~ ♥ 2 vakre barn ♥ ~ Skrevet 30. januar 2008 #8 Skrevet 30. januar 2008 ååååååååååhhhhhhhhhhhh... jeg er godtesugen!! Men har bestemt meg for at jeg ikke skal kjøre på butikken kun for å kjøpe godt... Dessuten må jeg kle på både meg selv og 2åringen i så fall, og DET er tiltak 10 dager før termin
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå