Anonym bruker Skrevet 30. januar 2008 #1 Skrevet 30. januar 2008 Vi blir 37 i dåpen, inkludert oss selv og "serveringsjentene". Hvor mange kaker bør vi ha da?
Phantom´ Skrevet 30. januar 2008 #2 Skrevet 30. januar 2008 Kommer jo litt an på hvilke kaker man har da... Vi blir ca 35 og med de to andre barna har vi hatt: En kjøpt litt stor marsipankake Karamellpudding Boller Sjokoladekake (barnevennlig) Multekrem og krumkaker Kvæfjordkake.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå