Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har så vondt i den ene puppen når jeg ammer. Trodde jeg hadde tette melkeganger pga at det var harde kuler inni puppen. Masserte samtidig som jeg ammet mye og pumpet meg. Det ble litt bedre men det gjør fremdeles vondt når jeg ammer. Føles ut som han skal suge ut alt jeg har inni der på en gang. Kanskje en slags brinnende følelse. Verst akurat i det han begynner å suge. Tror ikke det er sopp for brystet ser helt normalt ut og ser ikke noe muffens i munnen til guttungen. Noen som har noen forslag på hva det kan være?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan være en snev av brystbetennelse. Viktig å fortsette å amme med det brystet, og få det tømt helt hver gang. Da kan man forhindre forverring.

Skrevet

er nok tette melkeganger/begynnende brystbetennelse ja..... D gjør vondt lenge etter at kulene er løst opp også... Fortsett som du gjør med amming og pumping. Husk å kun massere i det melken renner, ellers kan det bli verre...

Hold puppene varme! Selv bruker jeg ett tykt fleeceskjerf som jeg legger 5-dobbelt inni genseren, over puppene, når jeg har tette melkeganger.

Skrevet

Ok. Takk for svar! Da håper jeg det snart går over. Klumpene er iallefall borte.

Skrevet

om de kommer tilbake kan du ta en varm dusj eller sette deg i badekaret om du har det,, det er veldig effektivt syns jeg!

du kan oxo kjøpe deg ullinnlegg du kjøper på apoteket å ha i bhen spesielt når du er ute så de holder seg varme hele tiden =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...