Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 30. januar 2008 #1 Skrevet 30. januar 2008 Her kommer jammen et innlegg fra masa igjen hehe. Mia og jeg tok en tur på jobben min i dag, og ringte bhg for å høre om vi kunne komme innom. Det fikk vi, og kom akkurat i tid for lunsj, så Mia fikk spise varmlunsj med de andre barna og fikk klisse og søle så mye hun ville. Så var det leketid, de fleste kunne gå men Mia krabbet tappert etter. Hun var litt usikker et par ganger, men jeg gikk ut av rommet og greier, det gikk faktisk bra, hun lekte videre og koste seg. Hun virket mer nysgjerrig enn redd. De som jobbet der var superhyggelige, og nå kan mamma senke skuldrene litt og innse at det kommer nok til å gå bra ;-) Det er godt å se hvor hun skal være, og få litt praktisk info om klær, soving, mat etc. Så gikk turen til å hilse på gamle (og nye) kollegaer, og nå kjente jeg at jeg faktisk har savnet de og gleder meg litt til å jobbe. Alle ville hilse på Mia som heldigvis var i stålende humør etter bhg-visitten og villig delte ut smil til alle som ville ha. Så det har vært en flott dag, måtte bare dele den med noen så da ble det dere :-)
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 30. januar 2008 #2 Skrevet 30. januar 2008 så utrolig deilig det må være at man har en god følelse ang. barnehagen som man skal sende sine små skatter i :-) Høres ut som at Mia kommer til å stortrives i barnehagen ja! Tenker hun kommer til å bli sjefen over alle 1 åringene :-)
Lykkebarn og Mathilde Skrevet 30. januar 2008 #3 Skrevet 30. januar 2008 Så flott at det gikk så bra for dere begge. Kan tenke meg at hun vil stortrives i barnehagen. Moro når de sjarmerer kollegene også. Jeg hadde med Mathilde på den nye jobben forrige uke og de ble veldig sjarmert.
Millapril Skrevet 30. januar 2008 #4 Skrevet 30. januar 2008 Så moro at det gikk så bra. Hun er jo en tøff og sosial liten dame, så det blir sikkert greit med innkjøring. Det er jo bra det virker som det er ordnede former der også. Da er det bare å nyte de siste ukene hjemme, før det er full fres på jobb og tidsklemme osv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå