Tassen79 Skrevet 30. januar 2008 #1 Skrevet 30. januar 2008 Hva er det med den serien som gjør at jeg blir sittene og følge med dag etter dag? Blir jo bare irritert over at ting tar SÅ lang tid..... Arg....jeg må vel bare benke meg ned med litt te kl 13 i morge:-)
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 30. januar 2008 #2 Skrevet 30. januar 2008 Har ikke skjedd en dritt på leeenge nå da.Holder med å se et par ganger i mnd...hehe. Nå vet jo alle hvem morderen er så kan de ikke bare finne det ut...
Nordlyspar♥ Skrevet 30. januar 2008 #3 Skrevet 30. januar 2008 hvem er myrdet, og hvem gjorde det? brukte å se det før, men skifta over til canal digital.. så nå har vi ikke tv3 lengre, snufs...
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 30. januar 2008 #4 Skrevet 30. januar 2008 Marlena skulle drepe Shawn men så var det Jan som lå i sengen hans... Men hun lever enda da,så spørs om hun tar kvelden. Hun kan jo like godt det,hun har jo drept Victor så Nicole har ikke bruk for henne mer...hehe. Jada.....
Tassen79 Skrevet 30. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 30. januar 2008 jeg begynner å tro at de har behov for å bytte ut noen av skuespillerene der, hvor mange er degt som er drept de siste mnd? Er vi oppe i 7-8 stk? Det er sant, kunne vel holdt meg til å se på det en dag i uke, men hva skal jeg ellers gjøre her jeg sitter hver dag? :-)
Nordlyspar♥ Skrevet 30. januar 2008 #6 Skrevet 30. januar 2008 wow....!! skjer jo masse der.... skjer jo ikkeno på glamour... kanskje på tide å skifte selskap...
*snartklar* Skrevet 30. januar 2008 #7 Skrevet 30. januar 2008 Oi, jeg ser dette programmet i ny og ne, men har ikke fått med meg hvem som er morderen!!!!!!!!!!!! Hvem er det da?
Tassen79 Skrevet 30. januar 2008 Forfatter #8 Skrevet 30. januar 2008 Har du klart å unngå det:-) Det er Marlena, Dr. Evens (?). Men det er jo ingen som tror at at det kan være henne så hun bare forsetter å drepe. Gleder meg til ungen kommer så kanskje jeg ikke blir så opphengt i denne serien. Og helt klart det er bare å bytte ut Glamor, eller du kan faktisk få med deg bege delene hvis du er avhengig:-)
*snartklar* Skrevet 30. januar 2008 #9 Skrevet 30. januar 2008 Hallo, er det hun? Hun som er gift med John eller hva han nå heter? Hvorfor i all verden dreper hun alle sammen da? Og hvordan gjør hun det? ( har ikke sett så mye på det ser du) hehe
Tassen79 Skrevet 30. januar 2008 Forfatter #10 Skrevet 30. januar 2008 Jupp det er henne. Men jeg har ikke fått med hvorfor hun dreper alle sammen. Hun har vel drept dem med alt fra gift, kniv og pistol.
*snartklar* Skrevet 30. januar 2008 #11 Skrevet 30. januar 2008 Så teit da...hadde aldri trodd at det var hun!!!!! (snakk om å leve seg inn i tv-verdenen her) haha Hvem er neste offer da mon tro? Kjæresten til datteren sikkert!!!!!!!!!!!!!1
Prosjekt_baby84 Skrevet 30. januar 2008 #12 Skrevet 30. januar 2008 Ja, når skal de skjønne at det er henne? Det er så irriterende at det tar så sinnsykt lang tid... Godt at det ikke bare er meg som hekta her.. hehehe...
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 30. januar 2008 #13 Skrevet 30. januar 2008 Det var jo han hun skulle drepe men så la det en annen i sengen hans. Faren til Hope skal visst ut snart,så han blir nok neste offer.
Tassen79 Skrevet 30. januar 2008 Forfatter #14 Skrevet 30. januar 2008 Ja, det er bare å benke seg ned for mord og......nei spenning er det vel ikke, mer oppgitthet. jeg tipper om at de kanskje har avslørt mordern om 1mnd tid......etter at det er flere"nøkkel" personer som er død.
♥ Smurfen ♥ Skrevet 30. januar 2008 #15 Skrevet 30. januar 2008 Jeg er kommet MYE lengre enn dere ser på tv3 sverige... så jeg vet hvordan ting kommer til å gå..*erte erte* hehe
Tassen79 Skrevet 30. januar 2008 Forfatter #16 Skrevet 30. januar 2008 Jeg blir nysjærrig av slikt:-) og uten tilgang på tv3 sverge var jeg nødt til å google litt. ttp://www.sonypictures.com/tv/shows/daysofourlives/show_guide/yearly_summaries_detail_1147.html (ikke les linken hvis du vil vente å se hva som skjer) Vi er kommet til feb 2004........jeg blir helt oppgitt jeg!
Edelweis Skrevet 30. januar 2008 #17 Skrevet 30. januar 2008 haha... jeg ser det på tv 3 danmark jeg, og for å si det sånn.. det kommer overraskelser. det dere tror er absolutt ikke tilfelle.. den blir bare tåpeliere å tåpeliere for hver dag den serien. jeg ser på den å ler for meg selv. så mye rart det går ann å finne på! på tv3 danmark er vi ca 2 år lengre!
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 30. januar 2008 #18 Skrevet 30. januar 2008 Jeg vet også hva som skjer. Går jo så tregt så må vite hva som skjer fremover. Mye rart da....
Gjest Skrevet 30. januar 2008 #19 Skrevet 30. januar 2008 elsker denne serien:) er imponert over hvor mye sykt de finner på, hehehe...
Nordlyspar♥ Skrevet 30. januar 2008 #20 Skrevet 30. januar 2008 HAAAAAAHAAAAAAAAAAA.... enliten tiumfdans rundt meg selv.... kan få begge på rikstv.... gjett om vi gåt over til det i oktober når det kommer hit... tilogmed FEM og nesten 3000 kr billigere i året....
Kobra Skrevet 30. januar 2008 #21 Skrevet 30. januar 2008 Jeg og ser på tv3danmark....De er jo kommet MYE lenger enn tv3norge... Skjønner ingenting lenger jeg!! Hehe... Men så har ikke jeg sett de siste 2-3 mnd.... Eller, såg litt av en episode for ca 1 mnd siden....de bytter ut Belle!! Jeg liker IKKE hun nye!! Passer ikke i rollen som Belle!!
Tassen79 Skrevet 31. januar 2008 Forfatter #22 Skrevet 31. januar 2008 Nå har jeg lest meg opp på hva som kommer til å skje de neste mnd, men tror nok at jeg blir sittende her å se likevel....iallefall til babyen kommer:-) Da kan jeg ta våren uten stress på at jeg går glipp av "vikitge" ting som skulle skje i "onde og gode dager" :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå