Nordlyspar♥ Skrevet 30. januar 2008 #1 Skrevet 30. januar 2008 Har ventet, ringt og ventet på sykepengene fra NAV denne mnd... 25 sa deat alt var i orden og det var bare å vente på pengene... i dag ringer jeg dem, og da sier de at kommunen skal forskutere, og få tilbakebetalt fra NAV. Noe som ikke er tilfelle siden jeg bare jobbet for kommunen i noen månder, og kun var tillkallingsvakt.... Nå er han jeg snakka med tidligere i et møte som han blir i resten av dagen, og det er selvfølgelig BARE han som kan fikse opp i ting... hva i helvete skal jeg gjøre fram til de finner det for godt å fixe opp i dette... spise den jævla tapeten av veggene... har jo hørt at gravide spiser mye rart, hehe... meeen.... phu, det var den utblåsninga....
Randi86*Salt og Pepper' Skrevet 30. januar 2008 #2 Skrevet 30. januar 2008 Sitter også og venter på sykepengene mine fra NAV men de har ikke engang sett på papirene mine fikk jeg beskjed om i dag når jeg ringte og purra på dem for 3 gang.. Så nå lova de at det ikke skulle ta mangen dagene men er ganske kjipt for jeg skulle hatt penger i desember som jeg ikke har fått...
pepilie Skrevet 30. januar 2008 #3 Skrevet 30. januar 2008 Føyer meg i rekken.. Jeg og har et tålmodighetsproblem med nav!!! skulle også hatt peng i des. Så for to uker siden får jeg plutselig avslag på sykepenger...? Det var avklart og i orden på forhand at jeg hadde rett på sykepenger. Hersens elendige saksbehandler! Vigtigper. Virker som han bare er ute etter å demonstrere makt:( Men er fortsatt overbevist om at jeg har rett så er det bare å vente, vente, vente. Syntes generelt at man får elendig behandling hos nav. Virker som de her i byen har en veletablert klientforrakt.. Litt frustrert ja! :)hehe
Gjest Skrevet 30. januar 2008 #4 Skrevet 30. januar 2008 kanskje dere heller skulle være litt irritert på arbeidsgiver? Det er i 99% av tilellene DE som har somlet med å sende de riktige papirene til NAV og da blir det fort forsinkelser.
pepilie Skrevet 30. januar 2008 #5 Skrevet 30. januar 2008 jeg har levert alt av papirer direkte til nav i håp om å unngå det..Så det er nok noe somling hos nav også.
Tresnartfire Skrevet 30. januar 2008 #6 Skrevet 30. januar 2008 De er helt utrolig irriterende!! Hatt en runde i dag jeg og! Hatt 3 arb.givere i år, og har i det siste vært sykemeldt fra en av de. Fått penger gjennom ung etat siden jeg er under 25, og når de da skulle begynne å gi meg foreldrepenger hadde de ikke fått til å samkjøre opplysningene om meg, så grunnlaget ble altfor lavt. Så nå må jeg få arb.giver til å dokumentere noe de allerede har dokumentasjon på! De ligger bare på et kontor 300 meter unna.. GRRR! At det skal være så vanskelig!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå