Alhansi Skrevet 30. januar 2008 #1 Skrevet 30. januar 2008 Jeg går stadig bakover. He he. Men det føles som fremover likevel, siden alt er vel med nurket der inne. Tidligere hadde jeg vel revet av meg håret i frustrasjon over til stadighet å bli satt tilbake i termindato, men denne gangen gjør det meg ikke noe, fordi alt er vel!(har mistet mange ganger) Og tidlig i svangerskapet er det jo egentlig vanskelig sette eksakt termin. Siste mensdato gikk ikke an å regne, da jeg ikke var til å stille klokka etter når det gjelder syklus. Første gang jeg var på ultralyd fant de ikke noe annet en fortykkede slimhinner, nedtur, da trodde jeg at alle testene jeg tok var bare juks! Så tok jeg to hcgblodprøver, og det viste at jo da noe var jo på gang. Andre ultralyd satte meg ei uke tilbake i termin i henhold til hcgtestene tidligere. Og i går ble jeg satt tilbake ikke mer enn tre dager da. Så det er jo egentlig ikke så ille:) Men saken er: Jeg har kommet av tellinga med henhold til termin. Så er det noen som kan hjelpe?? Jeg kommer nok til å ende opp med keisersnitt denne gangen, har for smalt bekken i følge røntgen tidligere. Når i forhold til termin gjøres dette? Tusen tusen takk til de som kan hjelpe meg med disse spørsmål!
Nivea30 Skrevet 30. januar 2008 #2 Skrevet 30. januar 2008 Kan ikke svare deg på dette, men ville bare ønske deg masse lykke til videre! Kanskje noen andre vet ang. spm. dine:)
Gjest Skrevet 30. januar 2008 #3 Skrevet 30. januar 2008 Jeg er 12 + 3 og har termin 12. august, så da har vel du termin 14. august. Så bra at alt er vel med den lille, da : )
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2008 #4 Skrevet 30. januar 2008 hvis du skal ha planlagt keisersnitt så er det ei uke før termin de tar.hvis alt går som normalt.lykke til.
Alhansi Skrevet 30. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 30. januar 2008 14 august. Tusen takk. Det var en rar følelse finne ut det. Men takker. Du skjønner, 14 august for noen år siden var dagen da jeg mistet lillegutten min, 18 uker i svangerskapet. Kanskje skal det vise seg at denne dagen skal bli en god dag denne gangen? Rart, men tusen takk:)
Divamamma fødte 16.08.08 Skrevet 30. januar 2008 #6 Skrevet 30. januar 2008 Jeg er 12 + 5 idag, og har termin 10 august...
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2008 #7 Skrevet 30. januar 2008 Alhansi: Hvis du er 12+5, så er du jo kommet lenger på vei enn hun som var 12+3 og hadde termin 12. august. Ergo får jeg det til at du har termin 10. august – ikke 14. august..
Alhansi Skrevet 30. januar 2008 Forfatter #8 Skrevet 30. januar 2008 He he. Jaja, du har så rett, man befinner seg i tåke for dagen. Tusen hjertelig. 10 august ja, det var en god dato! Takk! Så med keisersnitt, så vil det si at mitt barn vil se dagens lys rundt den 3 august det da. Kult:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå