Gå til innhold

Fertility Friend


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Jeg har tenkt å begynne å tempe når tr kommer i dag eller i morgen. (Regner ikke med noe annet....) Klarte å glemme å tempe i dag tidlig, men i fra i morgen av skal jeg være i gang.

 

Jeg prøver derfor å registrere meg på FF for å legge inn tempene der, men får bare beskjed om at det ikke ble akseptert i denne omgang. Noen som vet hva jeg skal gjøre? Er det evt. noen som vil invitere meg som medlem der? Det sto nemlig at det også var mulig.

 

Lillemy72-Klar for 4pp i denne omgang. (Har 7pp og en lengre pause bak oss også)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...