Lillemy72 Skrevet 30. januar 2008 #1 Skrevet 30. januar 2008 Hei Jeg har tenkt å begynne å tempe når tr kommer i dag eller i morgen. (Regner ikke med noe annet....) Klarte å glemme å tempe i dag tidlig, men i fra i morgen av skal jeg være i gang. Jeg prøver derfor å registrere meg på FF for å legge inn tempene der, men får bare beskjed om at det ikke ble akseptert i denne omgang. Noen som vet hva jeg skal gjøre? Er det evt. noen som vil invitere meg som medlem der? Det sto nemlig at det også var mulig. Lillemy72-Klar for 4pp i denne omgang. (Har 7pp og en lengre pause bak oss også)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå