Gjest Riga + snulla & vesla Skrevet 30. januar 2008 #1 Skrevet 30. januar 2008 For jeg vil IKKE ha noen 3 ukers syklus nå ass!
lille je Skrevet 30. januar 2008 #2 Skrevet 30. januar 2008 Haha, skulle akkurat til å legge inn et likt innlegg.... Kan man det tro?
Gjest Riga + snulla & vesla Skrevet 30. januar 2008 #3 Skrevet 30. januar 2008 Bra jeg ikke er den eneste i alle fall...men jeg får vel svaret i løpet av dagen eller de neste dagene. Forhåpentligvis om 2 uker da!
lille je Skrevet 30. januar 2008 #4 Skrevet 30. januar 2008 Hvis dette er mensen, så har jeg mensen hver fjortende dag plutselig, og det gidder jeg rett og slett ikke....
*Rutletutt* Skrevet 30. januar 2008 #5 Skrevet 30. januar 2008 Jeg har blødd litt noen ganger, men ikke så mye at jeg trodde det var mensen...
Gjest Riga + snulla & vesla Skrevet 30. januar 2008 #6 Skrevet 30. januar 2008 Da måtte du i såfall ha EL da du starta mensen sist gang, og det er jo ikke slik kroppen funker! Har aldri hatt stabil syklus, men etter vesla sin fødsel har jeg kjent når jeg har EL og jeg har hatt 34 dager mellom mensen de 3 gangene jeg har hatt det, så det er jo faktisk litt stabilt nå. Passer helt perfekt at jeg har EL nå, men jeg har jo aldri blødd under EL før. Kjenner jo smerte i eggstokkene, men det har jeg både under EL og mensen, så det hjelper ikke.
Gjest Riga + snulla & vesla Skrevet 30. januar 2008 #7 Skrevet 30. januar 2008 Da er det jo litt håp...blør ikke så mye!
lille je Skrevet 30. januar 2008 #8 Skrevet 30. januar 2008 Nei, ikke så mye her heller da, var bare det at hvis det tar seg opp:) Er jo alltid lite den første dagen. Og Riga: hver fjortende dag var litt satt på spissen ja:) Jeg googla litt nå, og fant ut at det visst er vanlig med litt småblødninger.
Gjest Riga + snulla & vesla Skrevet 30. januar 2008 #9 Skrevet 30. januar 2008 Så bra at du orka å google...gadd ikke siden data'n er så treig. Da er det bare å krysse fingrene for at det ikke tar seg opp!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå