_hønemor_til_4_nydelige_ Skrevet 30. januar 2008 #1 Skrevet 30. januar 2008 Får en tak i det? Eventuelt hvor??
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2008 #2 Skrevet 30. januar 2008 det er bra du spør om det.for akkurat det lurer jeg på også. jeg jobber i barnehage og har ingenting som passer. jeg kjøpte meg en skidresas i sportmann i en str større en det jeg bruker. jakka går greit men, buksa får jeg ikke igjen.håper at det er andre som kan hjelpe oss med det.
elsker☆deg☆gutten☆min Skrevet 30. januar 2008 #4 Skrevet 30. januar 2008 dytter.......... sliter med å finne utejakker jeg, di gravidkåpene som er beregnet til oss gravider di er SÅÅÅÅ STYGGE!!!!! ikke nødvendig å kle seg som en hval forde vel?!!! er det ikke så vakkert å så flott å være gravid da??? syns alle sier det jeg, opplever bare styr å stress med det jeg, koser meg kun i senga når jeg ligger naken under dyna, da er jeg vakker da!!!!! hmmmm.......
Gulljenta mi:) Skrevet 30. januar 2008 #5 Skrevet 30. januar 2008 Kjøpte bare en vanlig kåpe i en større størrelse jeg da:) Fungerer greit den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå