chrisallic Skrevet 30. januar 2008 #1 Skrevet 30. januar 2008 Snuppa sitter fint en stund når hun spiser,men når det blir lenge om gangen og uinterresant klarer hun det ikke så bra.Hvor lenge forlange at ei på 2år og fire mnd skal sitte rolig om gangen?
Jeg har nå 2 sjefer i huset. Skrevet 30. januar 2008 #2 Skrevet 30. januar 2008 Synes gutten vår har blitt ganske så flink. Nå er han litt eldre da. 3 år. Men hvis vi er ute å spiser f.eks. sitter han til vi er ferdig med å spise. Blir jo en del venting i forkant. men når han har spist så er ikke det så mye tålmodighet igjen. Det er tydelig at han er vant til å sitte en del stille i bhg. I forhold til spising og i forskjellige samlingsstunder. Her hjemme får han gå ifra bordet når han er ferdig.
Stor_smil Skrevet 30. januar 2008 #3 Skrevet 30. januar 2008 Det kommer litt an på hva han gjør på.. han kan fint sitte i ro på gulvet å leke med biler i en halvtime-time. Han kan sitte i "ro" i badekret i en evighet. Han kan sitte i ro på kafé med meg i runst en time.. men ved middagsbordet er han lei etter 15 min ;-)
firemerkersmør Skrevet 30. januar 2008 #5 Skrevet 30. januar 2008 nesten 10 minutter i stolen, og 3 sekunder på gulvet. Gutt på 1,5 år
chrisallic Skrevet 30. januar 2008 Forfatter #6 Skrevet 30. januar 2008 Idag ble det krevd at hun satt i ro mens det ble sagt 9 rim og 12 sanger og det var ganske uinteresangt og hun slet med å sitte i ro så lenge.til og med jeg synest at det var litt i overkant av det som kan forlanges.Har jeg rett eller bør hun kunne sitte i ro så lenge?
Stor_smil Skrevet 30. januar 2008 #7 Skrevet 30. januar 2008 I barnehagen, eller? Jeg tror de "krever" at barna sitter i ro når de har samlingsstund i barnehagen.. men da passer de på at opplegget er interesant for alle. Dessuten er de flere voksne som gjerne kan prøve å fenge oppmerksomheten til de små utålmodige ;-) Jeg syntes ikke man kan kreve så fantastisk mye tålmodighet av de små....
Gjest Skrevet 30. januar 2008 #8 Skrevet 30. januar 2008 hehe..her ei som er akkurat like gammel, aldri ro i ræva til å sitte stille..max 5-10 min. Uansett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå