Gå til innhold

Kjære Mamalari:)


*dreamer* <3 Mie Linnea

Anbefalte innlegg

Lurer på om du kan se om jeg er gravid nå, eller når jeg blir det? Hvilket kjønn blir det og hvor mange barn får vi til sammen?

 

Jeg: 23.07.86

Han. 17.08.83

 

Tusen takk hvis du tar deg tid!!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Får veldig uklart svar på om du er gravid nå, får verken ja eller nei. Men er jo ikke umulig at du er det nå. tror ikke det er så langt unna.

Får opp at dere vil få ei jente.

 

4barn får jeg opp totalt, ser ut som alle vil bli jenter untatt den siste, der få jeg opp gutt.

 

Men får opp ei jente rundt deg nå. Tror hun er rundt begynnelsen av tenårene. Er litt usikker på hvilken forbindelse du kjenner henne.. Men virker som du setter veldig pris på henne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åå nå fikk jeg grøssninger. Er assistent for en psykisk utviklingshemmet jente. Hun er 12 år, så er ikke lenge til hun blir tenåring. Tror det må være henne, for jeg kommer ikke på noen andre. Hun betyr kjempemye for meg, og jeg setter stor pris på hver dag jeg får med henne. Utrolig at du fikk opp det:)

 

Ble kjempeglad for det du fikk opp. Håper du har rett! Skal teste om en ukes tid, så kanskje den blir positiv:) Tusen takk for at du tok deg tid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende..Fikk opp et barn som hadde en litt spesiell betydning for deg så er nok henne. Koselig at du føler det slik ovenfor henne. trodde det først var niese eller søster, men fikk det ikke helt til å stemme. Men når du sier det slikt, så føles det riktig.

 

Håper det har klaffet for dere:) Du må komme med tilbakemelding når du har teste

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun føles nesten som familie for meg, så det kan hende at det var derfor du fikk henne opp som søster eller niese:) Veldig imponert over hvor flink du er!

 

Tusen takk, skal komme med tilbakemelding når jeg har testet ja:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...