Gå til innhold

Flere som er skikkelig dårlige?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg begynte å bli kvalm på søndag og nå er jeg så kvalm jeg aldri har vært før! Kasta opp i dag for første gang i sv.skap.

Er også veldig trøtt og litt hormonell.

Det er ikke bare bare når man har to andre å ta vare på.

Og ikke får jeg lest til skolen heller. Orker ikke noen ting..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja jeg er!

Har vært dårlig siden jeg var 6+3, nå er jeg 11+2. Har vært innlagt med intravenøst pga for stort væsketap. Alt som kom inn i munnen kom ut igjen. Vått som tørt.

Nå ligger jeg i senga store deler av dagen, 100% sykemeldt i enda to uker til, så skal jeg til kontroll hos legen.

Er ikke noe gøy nei, men jeg visste det ville komme. Har to fra før og vært dårlig da og..

God bedring! :-)

Skrevet

Hvor lenge gikk det til du ble innlagt ?

Har panikk for å havne på sykehus !! :(

Skrevet

Etter 1,5-2 uker uten å få i meg noe mat eller drikke ble jeg innlagt.

Var redd for å bli innlagt jeg og, men der var faktisk veldig ok.

Her jeg bor, blir en innlagt på obs.posten på føde avd. Ble tatt hånd om av jordmødre og barnepleiere:-) Kjempe koslige damer full av forståelse uten at det ble for synd på meg om du forstå? :-)

Fikk væske, etterhvert næring intravenøst + kvalmestillende og et eller annet som gjorde meg veldig trøtt. Sov en god del mens jeg var der:-) Etter halvannen dag, begynte matlysten å komme tilbake og jeg spiste uten å kaste opp. Så for meg handlet det mye om å bryte sirkelen. Nå er jeg bedre, mye kvalm men kaster ikke opp på langt nær like mye som før. Heøldigvis :-)

Skrevet

Huff !!

Det var jammen lenge før du ble innlagt...

Vet ikke om jeg klarer meg så lenge...

Svimler opp og ned trappa, har ikke dusjet på over 4 dager, osv....

Nei dette er fryktelig !!!

Skrevet

Berta du må få deg kvalmestillende eller så blir du lagt inn....jeg skal inn på sykehuset i morgen angående oppfølging av hyperemesis svangerskap...bestill time hos legen og si hvordan du føler deg...du kan ikke gå og hangle sånn kjære deg...uff...

Hvis det er hyperemesis du har så gå rett på phenergan kvalmestillende...de er blitt for svake for meg nå så skal få en annen type i morgen...håper de vil virke for de pillene er sistevalget deres..

god bedring dere...:)

Skrevet

jeg er kjempe svimmel og svimer nesten av,noen som vet hva det kan komme av og om det kan vere farlig?

Skrevet

hei. er fra Førde...hvordan det? :)

Skrevet

åja,trodde jeg kjente deg men da er det ikke deg:)

Skrevet

Jernmangel?

Får du i deg nok mat?

Er jeg som er HI. bare bytta nick ;)

Skrevet

Jeg har vært veldig opp og ned, heldigvis bare kasta opp en gang. Men blir veldig fort kvalm dersom jeg ikke får i meg mat når jeg blir litt sulten, må spise litt hele tiden..

Men jeg er fryktelig svimmel, og spesielt om morgenen,noen morgener må jeg bare springe i dusjen for så å slenge meg i soffaen for ikke å svime av...utrolig ekkelt..det er jo normalt,men vet ikke hva det kommer av, legen min sier jeg hadde fine jernverdier..

Er så utrolig deilig å få klage litt over hvordan man føler seg fremfor folk som vet hvordan det kjennes!mannen min prøver å forstå, men det blir ikke helt det samme.. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...