Kufiolilla Skrevet 30. januar 2008 #1 Skrevet 30. januar 2008 Har introdusert grøt til vår sønn på 4,5 mnd da han var begynt å våkne hundre ganger om natten igjen. Men da han har litt følsom mage har vi ikke kommet lenger enn at han har fått 2-3 små skjeer hver kveld. Han likte det fra første skje, gapte og ville ha mer. En gang jeg puttet en tom skje i munnen hans (for å høre om det sa klirr i gummen foran der jeg tror det er en tann på vei) ble han sint fordi det ikke var grøt på skjea. Men de to siste dagene har han knepet igjen munnen, og vil ikke ha. Kjempetrist når han så tydelig likte det? Hva har skjedd?
Drømmen om 2 små oppfylt Skrevet 30. januar 2008 #2 Skrevet 30. januar 2008 Min lille gutt på nesten 5 mnd gjorde akkurat det samme. Løsningen for oss ble å tilsette grøten frukt - enten frutti fra Nestle eller økologisk frukt fra Hipp. Til grøt av 80ml melk, blander jeg i en halv fruktgreie. Og da begynte han å gape igjen. Tror bare han ble lei av grøtsmaken... :-) (Og nå som han spiser grøt sover han hele natten gjennom, ofte 12 timer, flinke gutten.)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå