Gjest Skrevet 30. januar 2008 #1 Skrevet 30. januar 2008 Orker ikke pølse med potetmos, det er for ofte middag her, siden det er 3 åringens favoritt:) Men noe annet jeg kan lage av middagspøler av kyllig og kalkun???
murmelmamma Skrevet 30. januar 2008 #2 Skrevet 30. januar 2008 pølsegrateng er godt da... kok makaroni...lag en hvit saus....blande både pølser, makaroni og saus sammen i en ildfast form.....enten kan du strø brødsmuler over..eller revet ost...og så gratinere den i ovnen.... vi bruker også å ta tomatbønner, tomater på boks,,,,løk i passe mengde og koke opp i en gryte...tilsett pølser..og krydre med salt,pepper og chilikrydder.. rask og enkel middag....deilig med brød til...
Sivalur Skrevet 30. januar 2008 #3 Skrevet 30. januar 2008 Pølselapskaus? Eller noe jeg ofte pleier lage, med det jeg har liggende. Koke opp makaroni, blande i det som er av grønnsaker og enten skinke eller i ditt tilfelle pølse, alt i småbiter da. Røre inn en blanding av tomatpure, ketchup, salsa og litt krydder, jeg tar det jeg har i huset som sagt. Har vi tomater blir det litt saus, har vi bare tomatpure sper jeg ut med litt vann osv. Riv ost og ha over og gratiner i ovnen i 15-20 min. Namnam!
Gjest Skrevet 30. januar 2008 #4 Skrevet 30. januar 2008 I skiver på hjemelagd pizza ( som i reklamen) ;-) Pølser i form, tomatsaus, macaroni og ost på toppen. Pølser i pastasaus til spagettien ( mange barn liker dette godt) Stekte pølser med ris og salt til.
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 30. januar 2008 #5 Skrevet 30. januar 2008 Verdens beste STOR ostebaconpølse=D Bobobaby sin oppskrift, den er KANON!!! (men ikke så sunn da=P)
Meg og mini med ny spire :) Skrevet 30. januar 2008 #6 Skrevet 30. januar 2008 denne elsker jeg: poteter i små biter pølser i små biter et par bokser bønner i tomatsaus løk legg alt lagvis, og dryss revet ost på toppen. stek på 200 grader i 45-halvannen time, kommer an på hvordan du vil ha potetene, hvor store biter, og hvor tykt lag du har! åh, nammenamm..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå