Gå til innhold

Middagspølser... Hva skal jeg lage???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Orker ikke pølse med potetmos, det er for ofte middag her, siden det er 3 åringens favoritt:)

Men noe annet jeg kan lage av middagspøler av kyllig og kalkun???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

pølsegrateng er godt da...

kok makaroni...lag en hvit saus....blande både pølser, makaroni og saus sammen i en ildfast form.....enten kan du strø brødsmuler over..eller revet ost...og så gratinere den i ovnen....

vi bruker også å ta tomatbønner, tomater på boks,,,,løk i passe mengde og koke opp i en gryte...tilsett pølser..og krydre med salt,pepper og chilikrydder.. rask og enkel middag....deilig med brød til...

Skrevet

Pølselapskaus?

Eller noe jeg ofte pleier lage, med det jeg har liggende. Koke opp makaroni, blande i det som er av grønnsaker og enten skinke eller i ditt tilfelle pølse, alt i småbiter da. Røre inn en blanding av tomatpure, ketchup, salsa og litt krydder, jeg tar det jeg har i huset som sagt. Har vi tomater blir det litt saus, har vi bare tomatpure sper jeg ut med litt vann osv. Riv ost og ha over og gratiner i ovnen i 15-20 min. Namnam! :)

Skrevet

I skiver på hjemelagd pizza ( som i reklamen) ;-)

Pølser i form, tomatsaus, macaroni og ost på toppen.

Pølser i pastasaus til spagettien ( mange barn liker dette godt)

Stekte pølser med ris og salt til.

Skrevet

Verdens beste STOR ostebaconpølse=D

Bobobaby sin oppskrift, den er KANON!!! (men ikke så sunn da=P)

Skrevet

denne elsker jeg:

poteter i små biter

pølser i små biter

et par bokser bønner i tomatsaus

løk

legg alt lagvis, og dryss revet ost på toppen. stek på 200 grader i 45-halvannen time, kommer an på hvordan du vil ha potetene, hvor store biter, og hvor tykt lag du har!

åh, nammenamm..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...