Gå til innhold

Stripping og undersøkelse av modenhet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er i uke 40 i dag og har enda ikke hatt noen GU i svangerskapet.

Lurer litt på om det er vanlig eller om alle andre får sjekket modenhet/evt åpning sånn på slutten av svangerskapet?

Var til jordmor senest i går, glemte å spørre...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dette er mitt 3 svangerskap og jeg har bare fått utført stripping og undersøkelse av modenhet på sykehuset.

Skrevet

Jeg måtte spørre om JM kunne sjekke på meg :) Og da gjorde hun det, men hun hadde ikke gjort det om jeg ikke hadde spurt :)

Stripping gjør de bare hvis du er moden, og alt ligger til rette for dette :)

Dessuten er det vondt og det hjelper LITE ;p

Skrevet

Åja. Takk for svar :-)

Hadde jo vært interessant å vite om det har modnet, men stripping ønsker jeg uansett ikke, vil nemlig ikke at babyen kommer før termin, heller et par dager etterpå :-)

Får kanskje sjekket neste uke da.

Skrevet

hmmm..hva er egentli stripping?dumt spørsmål kanskje menne..heh..:P

Skrevet

Hei jeg bor i Tyskland, her har jeg fätt Gu pä hver undersökelse. (1 gang i mnd, nä er det hver 2 uke, og fra neste uke hver uke) Da sjekker de om jeg har äpning, bakterier osv... Föler de er veldig flinke her, og fär veldig god oppfölging..

Skrevet

Ja HVA ER DET? Har spurt flere ganger her inne når det er snakk om stripping? Men ikke fått noe svar.. Virker som noe som gjør vondt! Svar oss da!!!!

Skrevet

Stripping er når de tøyer livmormunnen med fingrene sine. De drar og tøyer for å se om det da vil åpne seg fortere. Under fødselen nin tok også jordmor og dro fingeren på innsiden langs hele åpningen for å løsne på ting. Var det værste med hele fødselen syns jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...