Gå til innhold

Hvor mange barn har dere? eller vil dere ha?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har to små jenter nå og er lurer på en evt baby til. Men er såå usikker. Redd for at det blir mye med tre.. Vil jo ha god tid til de to jeg har fra før også..

Hvor mange har dere? eller vil dere ha?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

8, akkurat passe.

Skrevet

Vi venter vårt andre, og jeg troooooor vi stopper der. Jeg og samboeren har egentlig vært enig om det, men her om dagen hørte jeg han ymta innpå at kanskje den eldste jenta fikk en lillebror engang ( de tror det er jente i magen denne gangen også) så kanskje han har forandra mening? HIhi.

Nei, vi får ta tiden til hjelp..

Skrevet

Har 3 barn, en gutt på 9år, jente på 2år og jente på 9mnd.

Lurer på et barn til, men ikke før om 3-5år :-) Får se, mye kan skje innen den tid.. Spørs på tid, overskudd osv..

Skrevet

Har 4, nr fem kommer i mai/juni. Vil tro det er perfekt for oss, vi følte hvertfall at 4 var 1 for liten, men nå sier følelsene at dette blir sistemann.

Skrevet

har en gutt.. men lyst på mange barn.. kanskje mellom 4 og 7 en plass..

Skrevet

oktaviastar:

Visste dere hele tiden at dere ville ha 8? Eller var det noe dere fant ut når alle 8 var der?

Skrevet

Før vi fikk noen hadde vi lyst på minst 3, og etter det hadde vi lyst på noen flere. ;-)

Skrevet

Har ei, og ønsker meg fire.

To no, og to om eit par år.

Skrevet

Sambo ville berre ha to, men har gått i tenkeboksen etter at me fekk mallo. No lure han på om ikkje min ide med to og to var ganske lur..... =) Mammo vinner alltid :)

Skrevet

Okey. Jo flere jeg hører om med stor familie, jo mer får jeg lyst på det selv. Om det er på tross av eller på grunn av at jeg selv er enebarn vet jeg ikke.

Skrevet

Har en, pluss at mannen min har en fra før. Vi vil ha en til.

Skrevet

Vi har to og en på vei. JEg ville har fire han to så vi møtes på tre.-)

( Så får vi heller se hva tiden viser, er bare 26 år nå..Så har jo god tid :-))

Skrevet

Har en, ønsker meg to, kanskje tre, hvis vi får det til!!! Vil ha baby nå!!! :-)

Skrevet

Vi har 1 jente nå.

Vil gjerne ha 3, men kan jo bli 4 og!

Man vet jo aldri!:-)

Men først skal jeg ta litt udanning et par år:-)

Skrevet

Vi har to. Jeg vil muligens ha en baby til, men tror ikke samboer vil. =/

På en annen side er jeg UBESKRIVELIG TAKKNEMLIG for at vi har to friske barn, en gutt og ei jente! =)

Skrevet

Har 2 ,men vil gjerne ha en til og det tror jeg mannen min er enig i.

Skrevet

Me har to nå og det seier mannen min er nok. MEN eg vil gjerne ha ein til men det blir ikkje før eg er ferdig med skulen og fått meg jobb så det blir ikkje før om 3-4 år. Det eg tenker på da er om eg vil ha småbarn att når minsta er 5-6år.........? Også er det det at eg er litt utsatt for tvillingar, hadde håpa at nr 2 var tvillingar så hadde eg fått dei 3 eg ville ha.

Me får sjå om nokon år om det ikkje har endra seg for mannen min da hehe

Skrevet

Jeg har en gutt på 3 1/2 år og en til i magen, sambo sier det er stopp nå men vi får se om noen år om det blir flere på oss. Mn foreløpig tror jeg 2 holder en stund.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...