Gå til innhold

Forferdelig trilletur

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg hatt en pyton opplevelse!!

Har vært på trilletur, og tenkte jeg skulle stikke innom noen som er ganske nyinnflyttet, for å hilse på. Gikk opp en lang bratt ubrøytet bakke og ble møtt med et digert hus av en hund som voktet døren. Jeg har panikk for huner, men tenkte at jeg skulle prøve å overvinne redselen min. Dessuten var det jo ganske tydelig at jeg hadde vært der, så jeg ville ikke bare snu heller. Dette digre beistet snuste og hoppet på meg, var ikke i bånd, og jeg fikk selvfølgelig panikk. Ble stående i lange tider (føltes som 20 minutter) mens hunden snuste og hoppet og slikket og ææsj!!!! Så da snudde jeg nåe jeg hadde opparbeidet meg nok mot. Så følger den drithunden etter meg hjem, er ca 20 min å gå.. Nå ligger den på trappen min, og telefonen virker ikke!!! Jeg har store skrapemerker over hele ryggen, armene og beina etter fillebikkjen!! Bare glad snuppa sov seg gjennom hele rabalderet!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe! Så kjipt! Den ble nok glad i deg den hunden. Rart de ikke hadde den i bånd..

Skrevet

Har hatt noen tåreutbrudd, jeg da. Er virkelig ikke glad i bikkjer, nei.. Nå kom svigermor og tok med seg mini på en trilletur til, for å se om hunden følger etter, og den gjorde det, da.. Men venter i spenning for å se om den blir med tilbake... Måtte lirke opp døren for å få ut vognen, slik at hun kunne få den med. Den gale hunden ville inn!!!!! Gla i svigermor nå:)

Skrevet

Uff, så ekkelt - jeg liker heller ikke fremmede hunder. Dårlig å ikke ha bånd på den da!

Skrevet

Nå synes jeg de har vært så lenge borte, og blir litt paranoid og redd for at beistet har spist både svigermor og snuppa::( Huff. Ikke bare bare.. Vil ikke være redd for å gå ut av mitt eget hus!!! Vet at jeg tar av, men disse redslene er ikke akkurat rasjonelle...

Skrevet

Hadde ringt Falken og bedt de ta med seg "løshunden". Ingen telefon som virker i nærheten? Å la hunden sin gå løs slik som dette er fullstendig uforsvarlig av eierne, for ikke å snakke om ulovlig!

Skrevet

Telefonen har vært uten forbindelse. Har ikke kunnet ringe NOEN!!! Full av angst og beven.. Så da hjelp det å legge det ut på nettet å få trøst av villt fremmede mennesker som er enig med meg:)

Skrevet

off har hunde angst jeg også.....føler det er en løs hund hver gang jeg går tur noe som er kjempe dumt for det hemmer meg så mye,slik at jeg ikke vil gå tur pga løs hunder....er det ikke noe lov mot det.jeg mener skal vi godta at den samme hissige hunden er ute alene å skremmer både skole barn og meg?

Skrevet

Jeg skal i hvert fall ta en prat med de som eier den hunden.. Det er helt sikkert!! Det er en liten bygd, så de får høre historien uansett, og jeg vil bare at vi ikke skal komme i konflikt med dem på noen måte.. Det er jo en snill hund, den ville bare leke med meg, men det klarer jeg ikke å tenke på når den står og hopper!!! Burde være båndtvang i hvertfall!!

Skrevet

Stakkars deg, jeg mener det virkelig oppriktig!!! MEN, jeg må jo le litt også....! Det er jo sinnsykt komisk at den drittbikkja fulgte etter deg hjem, når du er så redd for den! Hjelpe meg... skulle nesten tro det var skjult kamera! Men når det er sagt, hundeeiere bør holde hundene sine i bånd, uansett hvor snill den er! Det finnes mange som er redde for hunder...

Lykke til, håper den fant en annen å bli glad i da...! :-)

Skrevet

På min reaksjon, så skulle en tro det var ulv... Men som sagt totalt panikk!!! Ler litt av det nå. Det er jo faktisk en søt, stor hund som bare ville leke, og jeg låste døren fordi jeg var sikker på at den kom til å åpne den... Det verste var faktisk at den la seg til og voktet på døren min som om den eide huset!!! Vel, vel.... Ingen stor skade skjedd, bortsett fra at jeg nå begynner å synes det er litt flaut!!! Lettere å se logisk på det når panikken har lagt seg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...