Torpekjærringa Skrevet 30. januar 2008 #1 Skrevet 30. januar 2008 Har du vært hos legen å fått sykemelding ? syns absolutt du skal det nå assa....du har mer enn nok å tenke på ! Ha en fin dag !
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 31. januar 2008 #2 Skrevet 31. januar 2008 Hei! Ja, jeg har blitt sykmeldt ut uka... Takk for at du spurte! ;-) Det er utrolig godt å høre at også andre mener jeg burde sykmelde meg! Da er ikke den dårlige samvittigheten såååå ille selv om det er få folk på jobb fortiden...
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 31. januar 2008 #3 Skrevet 31. januar 2008 Ut neste uke, mener jeg! Men det er ikke sikkert jeg orker å sitte hjemme så lenge! Kommer også ann på når jeg vil få time til uttak...
-Lin Skrevet 31. januar 2008 #4 Skrevet 31. januar 2008 Var det du som skulle ha første prøverørsforsøk? Jeg husker ikke nicket skjønner du... Du som var redd det ikke ville lykkes? I så fall er det iallefall kjempefint at du er sykmeldt ) Har temkt på deg! Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå