Gå til innhold

Pike 26 & ♥Nikko


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har du vært hos legen å fått sykemelding ?

syns absolutt du skal det nå assa....du har mer enn nok å tenke på !

Ha en fin dag !

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Ja, jeg har blitt sykmeldt ut uka... Takk for at du spurte! ;-) Det er utrolig godt å høre at også andre mener jeg burde sykmelde meg! Da er ikke den dårlige samvittigheten såååå ille selv om det er få folk på jobb fortiden...

Skrevet

Ut neste uke, mener jeg! Men det er ikke sikkert jeg orker å sitte hjemme så lenge! Kommer også ann på når jeg vil få time til uttak...

Skrevet

Var det du som skulle ha første prøverørsforsøk?

Jeg husker ikke nicket skjønner du... Du som var redd det ikke ville lykkes? I så fall er det iallefall kjempefint at du er sykmeldt :o) Har temkt på deg!

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...