HTC Skrevet 30. januar 2008 #1 Skrevet 30. januar 2008 Kan ikke du sparke meg i gang da? Må få satt på vaskemaskiner, ryddet og vasket litt her Du har sparket meg i gang før du og nå trenger jeg en real tupp i rompa :-)
Under den hvite bro Skrevet 30. januar 2008 #2 Skrevet 30. januar 2008 ok takk for denne tråden det trengte jeg...stareter på vaskerommet jeg...tilbake om 15 min enn du??? se å hiv deg i gang kjærring...hihi
HTC Skrevet 30. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 30. januar 2008 Takk min venn. Da møtes vi her kl 1330!
HTC Skrevet 30. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 30. januar 2008 Heisan! Da har jeg fått satt på en vaskemaskin, tømt tørketrommel og lagt sammen klær + ryddet gangen :-) Nå starter jeg opp med opprydding på kjøkken og stue om en 10 minutts tid. Hvordan går det med deg?
Under den hvite bro Skrevet 30. januar 2008 #5 Skrevet 30. januar 2008 støvsuger huset nå og vasker golvene...etter at bella har tisset her huff hihi
HTC Skrevet 30. januar 2008 Forfatter #6 Skrevet 30. januar 2008 Har du fått deg hund? Så koselig, vi har også alltid hatt hund, men skaffet ikke ny når den siste gikk bort. Blir nok ny hund etterhvert, men vi venter litt til barna blir større. Hvordan går det med husarbeide? Ferdig eller holder du fortsatt på? Jeg har nå tømt oppvaskmaskin + ryddet kjøkken og stue. Starter nå opp med opprydding på bad og soverommene :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå