Gå til innhold

Tvillinger!

MorCathy *spire fire og fem!!*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kanskje greit med en tråd der vi kan ta det vi lurer på eller erfaringer underveis... fant ikke likens tråd, så da kommer det en ny...

Jeg har født før, men fikk i dag beskjeden helt uventet... her er det to....

Finner endel info på nettet, men det er greit med andre i samme situasjon...

Fikk foreløpig termin 16.7, men den skal fastsettes helt 100 neste UL, 13.2

Har 3 barn fra før...32 år...Østfold...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

OOOOJ!!!haha,gratulerer...måtte bare si det...venter bare en her...

=0)

Skrevet

Fikk du ekstra ul med tanke på tvillinger? Og i så fall av hvilken grunn? Lurer litt selv, har fått så innmari mage allerede og ikke halvveis en gang...

Skrevet

Og gratulerer :D Spennende da!!

Skrevet

Gratulerer! :)

Hvis ikke du vet det, er det et eget forum for tvillinger/flerlinger. Det er veldig fint og der kan du få mange gode svar. Ville bare si det i tilfelle du ikke viste det. (Ligger nesten nederst på listen over "Alle forum på BIM")

Skrevet

Saa utrolig fantastisk! Nr 4 og 5, tar av meg hatten for det. Og angaaende alle permisjonsdebattene, saa er jeg glad du er ihuga mammalengelengtmulig-tilhenger, hehe..... Straalende og gratulerer saa mye. Skulle gjerne hatt tvillinger selv, men 4 UL (av helt andre grunner) har til naa vist en spire. Stor mage, men vi faar se. Kanskje mer nytt paa uke 20 UL?

Kos deg masse og haaper du finner andre tvillingmoedre her inne. Tror det er et eget forum for det ogsaa faktisk.

Lykke til!

Skrevet

Jeg skulle til vanlig UL i dag, vi trodde vi var 18+1 i dag, men på UL så fikk vi se 2 hjerter og alt som hører til.

Under vanlig UL med 1 i magen så måler de og gjør alt det de skal på denne timeavtalen, men siden det er 2 så trenger de mer tid (minst en klokketime) for å komme seg gjennom alle målene på begge barna. Dette gjorde til at vi skal tilbake om 2 uker for disse målene.

Jeg har ikke MAD/BPD/FEMUR i dag, nettopp fordi tiden var knapp og hun ville vente til uke 18 som er om to uker.

Det er nok vanskeligere å si om det er fler i magen før du har vært på UL, men man kan jo ha mistanker.

SF målet mitt var 16 i uke 13, men jeg tenkte det ikke engang, jeg har født før og det er bare snart 10 måneder siden - noe som helt klart kunne vært en årsak til at målet mitt var så stort..

Kjempespennende og kjempeskummelt...

Skrevet

Gratulerer!!!

Kan tenke meg det var ett sjokk, ja...men det går over etterhvert det og. Blir bare veldig mange tanker å bearbeide..hehe..

Kom deg inn på tvilling forum du :) Masse hyggelige jenter i samme situasjon. Og en god del fra Østfold faktiskt! Inkl meg ;)

Skrevet

Mange?

Helt vilt detta her må jeg si...

Har vært inne og "vist meg frem" på tvillingforumet også ja...

Men ... det er liksom ikke helt "meg"... vet ikke, men det må sikkert synke inn først...

Føles som at jeg har vært gjennom en kvern i dag...

Skrevet

Gratulerer så masse!!

Tar litt tid å bli vant til slike nyheter, spesielt når man ikke er forberedt ;)

Veldig greie jenter inne på tvillingforumet, og masse gode svar om det er noe man lurer på! Men jeg trengte også litt tid på å fordøye nyhetene før jeg følte meg hjemme der.

Håper du får en fin kveld!!

Skrevet

Hei.... først vil jeg bare gratulere så mye... kjempe spennende og vente to i slengen... har prøvd det selv:)) ikke i dette svangerskapet, mine tvillinger blir 8 år til sommeren, og hadde ei jente som ble 2år mnd før de kom til verden... Var veldig spesielt og oppdage at det var tvillinger. hadde en sterk misstanke om det, og det første som møtte oss når jordmor satte ul-dingsen på magen var to hoder..hehe.. men så overtok gynekolog/lege..fra uke 19 og fram til fødselen i uke 37 var vi på 9-10 ul-timer, for å kontrollere babyene gjennom svangerskapet. Dette gjøres for å se at de vokser som de skal. De så på 1. kntroll at det mest sannsynligvis var 2 eggede, jente og gutt, de hadde hver sin fosterpose og livmor osv...Var heldig og fødte to store barn, jente/gutt 3 uker før termin i keisersnitt pga seteleie på begge. men de var 2930g/47cm og 3400g/50cm så helt utrolig med tanke på at det enda var 3 uker igjen til den store D.dagen:))

gler dere masse og lykke til:)) dobbelt så mye arbeid sa de, men dobbelt så mye kos var det også da;))hehe

Skrevet

Hei og grattis fra meg også!

Har tvillinger på 3, og husker den første ultralyden veldig godt. Sjokkerende, spennende og skremmende. Gled deg!

Skrevet

Tusen takk alle sammen :)

Hjelper vel litt nå, synker vel inn sakte, sakte, men likevel er det fortsatt helt helt fjernt...

Går vel over snart håper jeg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...