shine77 Skrevet 30. januar 2008 #1 Skrevet 30. januar 2008 Jeg kan være gravid,hatt endel stikkinger i høyre side,slimete utflod vondt i korsryggen osv,har ikke testet siden jeg skal på sykehuset i morgen på kontroll av min pco.. har gått på pergotime de siste mnd.. men så kom jeg til å tenke på at de kommer til å ta innvendig ul i morgen..kan dette være skadelig visst jeg er gravid?? burde jeg teste før jeg drar dit??
Dotten Skrevet 30. januar 2008 #2 Skrevet 30. januar 2008 Det er ikke skadelig med innvendig ul selv om du skulle være gravid. Det er den eneste måten de tar ul på før uke 12. Ellers kan de gjerne ikke se noe fra utsiden... Men du kan jo si i fra, så sjekker de det også... men vil tippe de ser det uansett om du sier noe eller ei Lykke til da
Gjest Skrevet 30. januar 2008 #3 Skrevet 30. januar 2008 neida, er ikke farlig med innvendig UL det er innvendig UL som er vanlig å ta tidlig i svangerskapet, så det trenger du ikke bekymre deg for! Håper du er gravid da! Lykke til imorra:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå