MorCathy *spire fire og fem!!* Skrevet 30. januar 2008 #1 Skrevet 30. januar 2008 det var noe "feil"... Følelsen min var helt rett!!! Det var ikke noe galt "feil", men det var jaggu dobbelt opp av alt.... Veldig delt her jeg sitter, gleder oss selvsagt til barna kommer, men det blir jo formidable forandringer i forhold til hva som var tenkt, det medfører mer jobb på far i svangerskapet, jeg må hvile mer og den overhengende faren for fortidlig fødsel er markant større... noe som gjør det enda mer skummelt.. Har jo ei på 10 måneder og svangerskapet vil nødvendigvis kreve mer av meg enn hva vi trodde på forhånd... Men det må få synke inn... Gråter og ler om hverandre... Ble ikke tid til måling av dem begge i dag, så jeg skal tilbake på ny UL om 2 uker. Ble satt tilbake ca. 2 uker, men det blir helt fastsatt ved neste UL... Veldig spesielt å se 2 små spirer inni magen....
lykkelig 3 BarnsMamma Skrevet 30. januar 2008 #2 Skrevet 30. januar 2008 Gratulerer så mye med dine 2,var nettop på ul jeg også,men hadde bare en da...lyke til og ta det med ro fremover da...
*En rosa og en blå* Skrevet 30. januar 2008 #3 Skrevet 30. januar 2008 Oj! Jeg også var på UL i dag fordi at det var mistanke om at det kanskje kunne være to der inne, men der lå det heldigvis kun en! Det har gått maange tanker gjennom hodet mitt de siste dagene (siden mistanken ble sådd), så jeg skjønner følelsene dine. Klart det blir dobbelt så slitsom med to barn, men tenk også slik at det blir jo dobbel så mye glede også! ;-D Lykke til med deg og tvillingene!
MorCathy *spire fire og fem!!* Skrevet 30. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 30. januar 2008 Mistanken, tanken...hadde ikke engang vært inne i hodet mitt.... SF målet lå litt over når jeg var hos legen i det vi trodde var uke 15, men den har jo ligget LANGT over iogmed at det bare var max uke 13 ifølge UL. Jeg tenkte ikke over dette, siden det ville være mitt 4. barn og det ikke er mer enn snart 10 måneder siden jeg fødte sist.. men... Kjenner jeg er helt svimmel....
Nivea30 Skrevet 30. januar 2008 #5 Skrevet 30. januar 2008 Vil bare si gratulerer, jeg. Det blir dobbelt opp av alt, også gleder:) Lykke til!
*En rosa og en blå* Skrevet 30. januar 2008 #6 Skrevet 30. januar 2008 Det var slik mistanken med meg ble sådd - var hos jordmor på mandag og selv om jeg kun er i uke 15 så kjennes livmoren min nesten helt opp ved navlen. Så da begynte ho å lure på om der kanskje lå flere små der inne... Men med meg så bærer jeg bare livmoren høyt. Det går nok så bra skal du se! ;-D
MorCathy *spire fire og fem!!* Skrevet 30. januar 2008 Forfatter #7 Skrevet 30. januar 2008 Kan jo ikke tro noe annet enn at det går bra Ble vendig overrasket og må jo si at det var veldig snålt å se at det banket to små hjerter i magen min...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå