mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 30. januar 2008 #1 Skrevet 30. januar 2008 Eller....ikke helt da. Ligger ikke nede for telling. Men i natt har Storebror sittet på do, med ordentlig renna-mage.... Nå er jeg igrunn litt lei av sykdom. 2 uker siden Knerten kastet opp... Nå vil jeg møte våren med friske barn, frisk mann og brun og fin og alt som hører med........ Hører dere basillusker!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Hold dere unna.....dere er slett ikke ønsket her noe mer!!!!!!!!!!!!!! Nå kan dere dra et annet sted....Men ikke til noen av de fine damene som henger her altså....
hypersusmor Skrevet 30. januar 2008 #2 Skrevet 30. januar 2008 Jeg også griselei av alle basilluskene!!!!!!! Ørebetennelse, øyekatarr, magesjau, feber, streptokokker you name it... Sitter og venter på at klokken skal dra seg mot to for da har vi time hos legen for lillejenta. Tror storebror har tatt med seg ett eller annet fra barnehagen og smittet henne :-((
Karomamma Skrevet 30. januar 2008 #3 Skrevet 30. januar 2008 Æsj da!!! Jeg vil også være snerten og brun og møte våren!!!!! Ikke lenge til, da
Attpåklatten :-)™ Skrevet 30. januar 2008 #4 Skrevet 30. januar 2008 FRISKE BARN FRISK MANN FRISK OG BRUN KONE VÅR OG SOL BASSELUSKER GO AWAY NÅ ER DET NOK SYKDOM OG DRITT OG HOSTE OG FEBER OG VONDTER OG AUA OG SÅNN PÅ OSS HER INNE VI VIL IKKE MER HØRER DU SYKDOM? VI VIL IKKE MER!!!!!! Sånn, tror det skal hjelpe nå!!!! GOD BEDRING FORRESTEN!!! Bli frisk fort alle sammen!!!
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 30. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 30. januar 2008 Må ha vært noe han har spist??? Vi andre er pigge og raske.. Så gjenstår det å se om vi er det fortsatt i morgen tidlig )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå