Gå til innhold

SJAMAN!! du legger litt opp til det spå maset selv;)

Anbefalte innlegg

Skrevet

har nå sittet å sett på inlegg her inne. og der sier du at du er så lei det spå maset og ikke vil spå gratis.. bla bla bla..

men hver gang du kommer inn så lager du jo ett spå innlegg. og skal ''lære opp'' andre osv osv..

da lager du jo ris til egen bak.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

sier klart i fra når jeg er lei ja....og det er nå bare slik det er....spå går i rykk og napp og når jeg har energi spår jeg mye...og når jeg er tom for energi er det over...må jo få si ifra da hehe....

så er det jo slik at 30 stk ikke leser overskriftene

jeg sier trenger 1 person....og folk svarer leeeenge etter jeg har gjort meg ferdig....da burde alle la tråden forsvinne nedover...men men

DET er jo ikk emin feil

ha en flott dag...

og ikke ha dårlig samvittighet neste gang du kjøper deg noe pent!

Skrevet

Jamen du legger jo opp til det selv. Alle vil jo bli spådd, og folk håper jo kanskje de får sjansen når du legger ut sånne innlegg. Hvis du blir så sliten får du la være å spå da. Og la være å legge ut sånne innlegg på skravlesiden men ta det på spåsiden istedenfor der sånne innlegg hører hjemme.

Skrevet

Det er jo akkurat det hun gjør! Lar være å spå når hun er sliten. Folk må være kjappere med å svare da når hun legger ut et sånt innlegg. F.eks. det som ligger nesten øverst nå. Der står det helt tydelig i overskriften at hun trenger en - 1 - EN - person - og så er det 31 innlegg på tråden????? Noen som ikke kan tallene her tro?? Hvis folk lot være å legge seg inn på tråden når den ene personen har blitt spådd så forsvinner jo tråden etterhvert.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Syns ikke sjaman legger opp til noe som helst jeg?

Men har lagt merke til at så fort Sjaman er her inne, så hagler det inn med innlegg "sjaman, se her, sjaman se der"... hadde blitt rar tror jeg.

Har selv spurt henne om når jeg kom til og føde minstemann (ps: du bomma med 2 dager), men er enig med henne i det at når hun sier hun trenger EN person, så er det jo ingen som leser det, tydeligvis....

Skrevet

Klart hun legger opp til det selv, men har da alikevel rett til å si nok er nok:) Jeg tenker sånn at hvis hun orker er det suuuupert og hvis ikke så var det ikke min tur denne gangen.

Skrevet

Nåh dette har vært oppe til diskusjon før og jeg vil bare si at når jeg spår så mye gratis som jeg gjør og trenger hjelp til mine egne studier (for å spå fremmede man ikke vet noe om er perfekt og er skravlesiden perfekt sted å finne prøvekaniner på....)

så har jeg jammen like mye rett til å bruke denne siden som dere andre....

spåsiden bruker jeg ikke fordi jeg synes ikke det er utfordring nok der...enkelt og greit...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...