Anonym bruker Skrevet 30. januar 2008 #1 Skrevet 30. januar 2008 Vår står nærmest til pynt i gangen. Han sov i den da han var mindre. Og det har blitt få trilleturer denne vinteren da det er superglatt hvor vi bor. Hadde nok ikke trengt å kjøpe bagvogn vi...
Yrha Skrevet 30. januar 2008 #2 Skrevet 30. januar 2008 Har brukt vogna en del, men bærer han like mye som vi triller han. Men vogna har vært god å ha når vi drar på besøk til folk om kvelden. Han sovner godt i den store, gode vognbagen ja
Krokka og prinsessa Skrevet 30. januar 2008 #3 Skrevet 30. januar 2008 Jeg elsker vogna, og bruker den daglig. til trilleturer og for å få lillemor til å sove ute på dagtid.
Mamsen og lillegutt Skrevet 30. januar 2008 #4 Skrevet 30. januar 2008 Jeg bruker den mindre og mindre....været her på vestlandet er jo helt på bærtur!!! (og så blir man litt lat når det er mørketid) Men nå har vi begynt med sportsvogn-delen i stedet. så når det blir litt varmere i været så håper jeg å få brukt den mye....
*Rutletutt* Skrevet 30. januar 2008 #5 Skrevet 30. januar 2008 Stikk motsatt her, jeg bruker vogna hver dag, i tillegg sover hun i bagen deler av natten.
camillah 2 små Skrevet 31. januar 2008 #6 Skrevet 31. januar 2008 Vognbagen er bilsete også, så vi bruker vogna nesten hver dag. Men gleder meg til været blir bedre, så vi kan komme oss ut på litt flere trilleturer, også!
Gjest Skrevet 31. januar 2008 #8 Skrevet 31. januar 2008 Vogna brukes hver dag, synes det er veldig viktig at gutten min får frisk luft - det er jo bra for meg også, samt bonusen med mosjon. Og er det glatt, går det jo an å kjøpe seg brodder! Synes det er rart hvis man ikke lar barna få frisk luft.
Gjest Skrevet 31. januar 2008 #9 Skrevet 31. januar 2008 Ja bagen til vognen ble lite brukt her med mini for han hatet vognen de første 4-5 mnd av sitt liv. Først da vi byttet til sportsvogndelen og han fikk halvtstittepå turen til og fra butikken (ca 5 min hver vei) gikk det an å ha ham ute uten at han vrælte hysterisk og han begynt eå sove litt i den også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå