Anonym bruker Skrevet 30. januar 2008 #1 Skrevet 30. januar 2008 Er så drittlei hele gubben. Kommer hjem fra jobb og bare velter seg ned i sofaen. Og der sitter han mens han ser jeg mater og steller ungen, vasker klær, rydder, går ut med bikkja. Han viser ingen interesse med papirarbeid angående barnehageplass, betale regninger etc. Jeg må gjøre alt. Jeg vet jeg har permisjon, men synes ikke det er bare bare å gå hjemme og stelle hus og unger heller. Føler meg som en alenemor...
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2008 #2 Skrevet 30. januar 2008 Føler m deg! Noen mannfolk er rett og slett utrolig bedagelige, og regner m at dama tar seg av det meste når det gjelder hus og barn, siden han jobber. Tror også de ikke alltid tenker så langt som at de kanskje burde hjelpe til litt mer. Vår arbeidsdag, selvom vi er i permisjon, varer helt til barna har lagt seg og vel så det. Nei, vi får bli flinkere til å banke i bordet, han må jo kunne hjelpe deg! Har du snakket m han om dette? Si at han er nødt til å stille opp mer i hjemmet og m barnet. Ikke sikkert han er klar over hvordan du føler det, og kanskje det har blitten vane for han er det er du som tar deg av dette. Men det er ikke for sent å gjøre noe m det:o)
Innihampen Skrevet 30. januar 2008 #3 Skrevet 30. januar 2008 Nei,mannen min er ikke sånn. Han jobber 100% i en privat bedrift,studerer ved siden av jobben,er bonde og tar seg av hus og hjem og vi deler alt likt når det gjelder husarbeid og barn selv om jeg er hjemme.han er verdens beste mann!!!!
camillah 2 små Skrevet 30. januar 2008 #4 Skrevet 30. januar 2008 Jo det er han, men jeg er ganske tiltaksløs selv, så jeg kan kanskje ikke klage så høyt... Naturligvis steller jeg jenta vår og gir henne mat og slikt, men det er mer enn nok hybelkaniner i hjørnene, for å si det sånn... Vel, jeg er hjemme fra jobb for å være med barn, ikke for å være hushjelp! Så husarbeidet får vi begge ta i fellesskap når vi orker. Noen som har tips om hvordan man kommer seg ut av skippertaksmetoden?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå