MammatilNathalie☆septemberbaby Skrevet 30. januar 2008 #1 Skrevet 30. januar 2008 hvordan har dere gjort det, og når??? takker for svar =)
mammatilTHEODOR:) Skrevet 30. januar 2008 #2 Skrevet 30. januar 2008 hei! jeg begynte med å gi et par skjeer med grøtpulver i melken, så den ble litt halvtykk.. sånn at magen får venne seg til det. Ga det ca 4-5 dager, også begynte jeg å gi et par teskjeer med vanlig grøt etter det, og økte med en teskje pr. dag. En måte å gjøre det på iallefall:) Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2008 #3 Skrevet 30. januar 2008 Snakket m hs om det på tirsdag. Hun sa at vi kunne begynne m et par ts to-tre dager først, for å se hvordan magen reagerer på grøten. Går dette bra, skulle vi gi en halv porsjon, og går dette bra igjen, kunne vi gi en hel porsjon. Sikkert flere måter å gjøre det på. Lykke til!!
MammatilNathalie☆septemberbaby Skrevet 31. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 31. januar 2008 hvor mye er en hel porsjon? jeg har nå gitt snupa mi et par teskjeer på kvelden og et par teskjeer på formiddagen.. ser ut som magen tå¨ler det bra, og hun liker det og =)
MammatilNathalie☆septemberbaby Skrevet 31. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 31. januar 2008 dytter litt =)
Prins05&07C",) Skrevet 31. januar 2008 #6 Skrevet 31. januar 2008 Hs sa at en porsjon er så mye babyen orker. Men hvis du feks gir 230ml mme, kan dette erstates m grøt, slik at du lager grøten m samme mengde væske som til dette. Vi gir mme på kvelden, og skal beg m grøt neste uke. Da skal vi prøve å gi grøt istedet for mme. Ammer fortsatt, men må spe på m litt mme. Da anbefales det å gi grøt istedet for når babyen er 4mnd. Håper du skjønte hva jeg mente? Du kan jo begynne m ca 200ml væske, så ser du om nurket blir mett. Stopper sikkert å spise hvis det er for mye:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå