Gjest Skrevet 30. januar 2008 #1 Skrevet 30. januar 2008 er det bare å ta det heelt med ro? jeg vil ikke føde før jeg har fått av meg denne gipsen og kan gå på benet mitt igjen...Drfor vil jeg at hun skal være der inne lengst mullig!!! he he, for en uke siden planlagte jeg modningsakupunktur og grier..men nå har alt snudd.
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2008 #2 Skrevet 30. januar 2008 Det er vel lite som kan gjøres den veien. Fødselen starter når alt er klart, uansett om du er klar eller ei..desverre
canutten Skrevet 30. januar 2008 #3 Skrevet 30. januar 2008 Det er nok ikke så mye du har å si verken den ene eller den andre veien.. den kommer når den er klar. Fullstendig ro er vell det eneste du kan prøve, det skader jo ikke uansett. Jeg gikk 14 dager over sist, men hadde gjort alle tingene mann skulle gjøre for å komme igang. denne gangen tar jeg det som det kommer. lykke til! og opp med bena!
BlåklokkaVest Skrevet 30. januar 2008 #4 Skrevet 30. januar 2008 Av det jeg har fått beskjed om av jordmor, så er det et klart flertall av dem som er "sofa-slitere" som går over tiden. Så slit sofaen du :-)
Gjest Skrevet 30. januar 2008 #5 Skrevet 30. januar 2008 Kan du ikke ta en telefon til lege/jordmor og til fødeavdelingen? Dersom dette blir et så stort traume for deg, bør du jo få snakket med noen om hvordan de kan tilrettelegge best mulig for deg...
Gjest Skrevet 30. januar 2008 #6 Skrevet 30. januar 2008 Da må du: -IKKE ha sex -IKKE spise kanel, bringebærkapsler osv osv -Holde deg langt unna modningsakupunkur -Bli forstoppet (motsatt av lakserolje) ) ;-) Håper du holder oss oppdatert på om dette funker motsatt vei ... men ungen kommer nok når den kommer. Ønsker deg all lykke til, misunner deg ikke å føde med gips, men håper du får masse hjelp av jordmor m.fl.
sydilla Skrevet 30. januar 2008 #7 Skrevet 30. januar 2008 Ligg mest mulig på sofaen ;-) og unngår alt som er av tips for å sette ting i gang, lange turer, sex osv. Ser at ei anbefaler å bli forstoppet - det funker på samme måte som å ta klyx. Hold magen i normal form du, fiber og masse væske.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå