Gjest Skrevet 30. januar 2008 #1 Skrevet 30. januar 2008 Nå vet jg ikke helt om vi strever med å bli gravide, siden vi ikke har prøvd så lenge (mistet i SA 1.jan), men jeg lurer på en ting, så jeg håper det er greit at jeg skriver her likevel.. Når det gjelder syklus og sånn, blir det riktig å regne ut den, fra den dagen jeg mistet i SA da eller? Sånn at syklusen min er på 29 dager idag? Litt grønn på dette, så dere får bare unnskylde om det ble et fryktelig dumt spørsmål Ha en flott dag videre alle sammen!
Lucy T og prinsessa *** Skrevet 30. januar 2008 #2 Skrevet 30. januar 2008 Hei og velkommen hit på Bli Gravid!! Du trenger ikke å være en sliter for å skrive inn her, vi har et eget forum for oss slitere... SA kan lage krøll på syklusen din, men du regner første blødningsdag (SA) som dag 1. Så dette blir vel dag 30? Jeg fikk en lengre syklus enn vanlig etter min sa (forrige syklus), men denne pp (prøveperiode = syklus) har jeg brukt pergo (medikament for å fremkalle eggløsning) igjen, og har derfor "normal" lengde på syklusen igjen... Lykke til med prøvingen, er bare å spørre hvis det er noe du lurer på. På Bli Gravid er det alltids noen som kan svare
Gjest Skrevet 30. januar 2008 #3 Skrevet 30. januar 2008 Hei, og takk for det! Og takk for et så raskt svar! Hehe, jo dette blir vel gjerne dag 30 ja Går liksom og småventer på mensen, selvom jeg ikke vil ha den. Vi har bare satt igang prøvinga allerede vi, før jeg har fått den første mensen, så da håper vi jo på at det skal klaffe med engang.. Så dette blir min første pp da? Haha, jeg må nesten le av meg selv, for jeg har så utrolig liten peiling på ting.. Men takk for lykkeønskninger og i like måte til deg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå