BitteLiten *har født* Skrevet 30. januar 2008 #1 Skrevet 30. januar 2008 Å herre min hatt!!!! tror ikke jeg har tuta så mye noen gang!!! Dette er en helt nydelig side om en liten gutt som ikke fikk livets rett. Den er veldig sterk, og det er både bilder og tekst som ikke er for de sarteste av oss. Men det er en nydelig side. Ikke GÅ inn på den om du er negativ til å se eller lese om døde babyer........... http://engelenmikael.piczo.com/ommikael?cr=6
Gjest Skrevet 30. januar 2008 #2 Skrevet 30. januar 2008 Mammaen til Mikael var her inne når dette skjedde. Jeg husker godt når hun fødte i fjor sommer. Jeg mener hun er gravid igjen, men husker ikke helt når hun har termin. Men hun er på BIM innimellom etter hva jeg har forsått.
BitteLiten *har født* Skrevet 30. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 30. januar 2008 jeg leste litt rundt på siden, og hun skal ha en liten i mai:o)
Lillegutt-skal-bli-storebror! Skrevet 30. januar 2008 #4 Skrevet 30. januar 2008 Jeg har vært der tideligere...... Jeg har vel aldri grini så mye i hele mitt liv. Det blir ikke noe bedre med hormoner heller:) Sambo måtte se han også, og han også måtte gråte:) Kjempebra side, kjempesterke foreldre. Lykke til i nytt svangerskap:)
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 30. januar 2008 #5 Skrevet 30. januar 2008 Jeg går ikke inn dit nå, har sett siden før. Har så vondt av familien. De venter en jente i mai.
blirjegsnartmamma Skrevet 30. januar 2008 #6 Skrevet 30. januar 2008 Har ikke sett denne før.. Uff, nå gråter jeg, og jeg som ikke er noen sippe til vanlig!
Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 30. januar 2008 #7 Skrevet 30. januar 2008 Har fulgt med på siden deres lenge. Husker godt da dette skjedde som ei over sier. Hun ante ingenting før en sen UL. Mikael var en sterk og fin liten gutt som jeg alltdi kommer til å huske...
Lillegull,2 på jorden,1 engel Skrevet 31. januar 2008 #8 Skrevet 31. januar 2008 =) (mamma-hjertet gråter og strutter av stolthet på en og samme tid..) Klem til alle fra mammaen til sterke nydelige Mikael,
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå