Gå til innhold

Et tips om det å gi vann..:)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har endelig klart å gi jenta mi vann nå, og vi har slitt skikkelig. Ikke planer om at hun ville smake på det altså. Har prøvd med flaska og med tutkopp, men nei da...ingenting har funket. Helt til jeg tok bort tuten. Hun vil rett og slett drikke rett av koppen. Blir litt søl da, men så lenge det er vann så går det jo greit. Nå drikker hun både kaldt og lunkent vann. Hun er litt morsom der hun sitter med tunga neddi koppen og super i seg. :)

 

Kan være greit å prøve det hvis dere har samme problemet. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...