Sol + spire Skrevet 30. januar 2008 #1 Skrevet 30. januar 2008 Jeg har endelig klart å gi jenta mi vann nå, og vi har slitt skikkelig. Ikke planer om at hun ville smake på det altså. Har prøvd med flaska og med tutkopp, men nei da...ingenting har funket. Helt til jeg tok bort tuten. Hun vil rett og slett drikke rett av koppen. Blir litt søl da, men så lenge det er vann så går det jo greit. Nå drikker hun både kaldt og lunkent vann. Hun er litt morsom der hun sitter med tunga neddi koppen og super i seg. Kan være greit å prøve det hvis dere har samme problemet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå