Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei :)

Jeg er 35+5 i dag. Hode på baby har festet seg, jeg er annengangs. Jeg har endel kynnere, men jeg vet jo ikke hva som er mye og lite egentlig... jeg våkner om natta av et par tre vonde, går på do å tisser, sovner igjen, og bare registrerer de andre, som ikke er vonde. I løpet av dagen er det et par tre i timen tror jeg, noen av de er litt vonde, men ikke så jeg må stoppe opp, hjelper som regel å tisse.Er dette mye eller lite eller vanlig? Ska på kontroll om to uker og da skulle legen tøye hvis jeg ikke hadde født innen det, han sa at alt var for såvidt klart, baby veier over tre kilo..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei på deg ivfbaby!

Så kjekt å se deg igjen her :-)

Jeg har hatt kynnere siden 6mnd. Har det slik du sier - og det er nok normalt. :-) I natt har jeg hatt rier hver time... men det har gitt seg igjen nå.

Jeg er i uke 39 nå. :-)

Skal til jormor igjen på tirsdag, og da skal hun sjekke om jeg har åpning.

Anbefaler deg å vente til du har 38 uker igjen før noen skal tøye deg... Det beste for babyen er jo at den får være der så lenge som mulig :-)

Masse lykke til!!

Skrevet

Jeg gikk slik som deg i mitt andre svangerskap. Hadda til tider vonde kynnere/smårier fra uke 35. Om natta måtte jeg stå opp for å gå de av meg. Da fødselen startet var det ei slik natt, bare at da økte de bare på i styrke med en gang jeg sto opp, og jeg skjønte at fødselene var i gang :-) Den gikk unna på halvannen time! Jordmor sa til meg at mye av modningen var gjort på forhånd og at kynnerne jeg hadde hatt på slutten også sikkert var som noen slagt maserier, men jeg syntes allikevel ikke de var vonde da. Nå er jeg i uke 33 og er sm pga av kynnere....

Bare tenk på at det er modning på gang med deg, og at livmoren jobber seg mot fødsel allere nå :-)

Masse lykke til !

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...