Gå til innhold

Har de lov til dette?

♥abaya og kosegutten:o)♥

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk parkeringsbot på en gratisparkering fordi jeg ikke stod på oppmerket plass.(stod rett ved siden av og var ikke til hinder for noen)

Parkeringen er gratis innenfor 3 timer, og jeg stod der i ca 15 min da jeg handlet i butikken.

Noen som vet om de kan gjøre dette?

Boten var på kr 700,-

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sansynligvis har de lov til det, ja. Det pleier å stå på skiltene "innenfor oppmerket område" eller noe i den duren.

Skrevet

Nei, det er nettopp det,- det står det ingenting om på skiltet deres.

Skrevet

Jepp.

Jeg har selv fåt bot pga det. Eller jeg stod med det ene hjulet halvveis over streken. hehe.. HERLIG å betale de sure kronene der.

men ja, de har lov. Det står , som Poamin sier, på skiltene...

Skrevet

Hvis det heller ikke finnes noen skilting med parkering forbudt utenfor oppmerket område eller noe i den dur ville jeg sendt inn en klage. Be i det minste om en begrunnelse med henvisning til lover eller forskrifter for hvorfor du ikke skulle ha lov til å stå der.

Skrevet

Det trenger ikke å stå på skiltene, jeg tror det står i veitrafikkloven at man kun skal parkere på oppmerkede plasser når det er på en parkeringsplass. Kan hende du sto til hinder for noen uten at du vet om det. Det er ulovlig det også. Men 700 er drøyt...det holder jeg med deg i.

Skrevet

Neei,- det står IKKE på skiltet nemlig!

Har allerede klaget en gang...fikk ikke medhold..

Skal be de vise til hvor det står jeg.. ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...