Gå til innhold

Dr. Ypper er bare vulgær og patetisk

Anbefalte innlegg

Skrevet

At han har glede av å slenge om seg med ulike nedsettende betegnelser på det kvinnelige kjønnsorgan osv. er nå så sin sak, men i et innlegg her skriver han i et innlegg her på siden: "Etter krigen ble slike ubrukelige Nazihorer som drev med angiveri av andre personer, skutt i nakken som straff!!!! I dagens samfunn får de utskrevet reductil:-)"

Det synes jeg faktisk er kvalmt, og sier MYE om hans intelligensnivå.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er det mulig, har ha virkelig skrevet det????

Hvor historieløs kan man bli???

Skrevet

Mannen får i alle fall det han tørster etter; oppmerksomhet!

Skrevet

Mulig Beagle har knasket for mye reductil ser jeg:-)

Skrevet

Neida, bruker ikke spnt ;-)

Men kan du ikke innrømme at akkurat dette var å gå litt vel langt?

Er du klar over hva som faktisk foregikk med såkalte "nazihorer" som du kaller dem etter krigen? Jeg synes ikke du er så morsom når du harselerer med såpass tragiske ting.

Skrevet

Ikke det? Morfaren min ble angitt av ei Nazihore pga at han ikke ønsket å jobbe for tyskerne! Han rømte til Sverige og utdannet seg i den norske "politistyrken" hans far ble sendt til Falstadskogen!! Når "politistyrken" angrep tyskerne i Norge, så hadde min morfar en herlig jobb der han "tok for" seg slike tystere som drev med angiveri av motstandsfolk:-) Her inne betrakter jeg meg som motstandsmann og noen ubrukelige anonyme smultpuddinger driver regelrett angiveri i reneste Stasi-stil til Moderatorjuntaen:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...