ja08 Skrevet 30. januar 2008 #2 Skrevet 30. januar 2008 Ja, på meg har slimproppen gått ila.de 11 siste dgr. Har termin imorgen, og igår var det mye av slimproppen som gikk.
morill79 Skrevet 30. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 30. januar 2008 Ok, takk for svar. Fikk en del slim på papiret i går, men syntes liksom ikke det var nok til at det kunne være hele slimproppen. Jeg har tre uker til termin da. Håper kanskje noe skjer litt før....(er jo lov å håpe....:-))
Lillegull2008&2010 Skrevet 30. januar 2008 #4 Skrevet 30. januar 2008 jeg har så mye utflod fra før av at jeg vet ikke helt hva jeg skal se etter når det gjelder den slimproppen. For to dager siden når jeg hadde mens-murringer for første gang i svangerskapet hadde jeg enda mer utflod/slim så vet ikke om den har begynt å gått eller noe. (helt sikkert ikke ) så etter to dager med myye utflod så gikk det til normalen igjen. utrolig hvor mye man søker tegn på slutten Var akkurat hos lege, hun lovte meg at jeg ikke skulle gå på 3 uka overtid iallefall!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå