boille-frø:) Skrevet 30. januar 2008 #1 Skrevet 30. januar 2008 eg ha vøre så ekstremt susa i hode sia i går kveill. når eg ligg så føles det ut som sænga rør på seg, å det føles ut som eg e rusan.. ka kan det vær? e 36+1 i dag( vess det kan ha nå betydning)..
Gjest Skrevet 30. januar 2008 #2 Skrevet 30. januar 2008 Oi, det hørtes ikke bra ut. Kan jo være at du bare er sliten. Er jo en påkjenning for kroppen å være gravid. Men kanskje du burde ringe fødeavd for å spørre de? Det er jo veldig lenge å gå sånn..
boille-frø:) Skrevet 30. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 30. januar 2008 kan det va at eg bære har høgt blodtrøkk? eg e en sånn person som ikke vil reng lege eller sykehus vess eg ikke e dødn nær, så kan eg vent tell i mårra da eg ska tell legen?
ninanja Skrevet 30. januar 2008 #4 Skrevet 30. januar 2008 Ring føden. Høyt blodtrykk kan bety svangerskapsforgiftning. Eller at du er dehydrert? Det er ikke pinglete å ringe! Bedre en gang for mye enn en gang for lite!
Gjest Skrevet 30. januar 2008 #5 Skrevet 30. januar 2008 Men høyt blodtrykk er ikke bare høyt blodtrykk når du er gravid. Så lenge du har legetime i morgen og ikke lider altfor mye går det sikkert fint, men husk på at fødeavdelingene oppfordrer til å ringe og spørre hvis du blir redd for at det er alvorlig med deg eller barnet:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå