Sommer & sol:-) Skrevet 30. januar 2008 #1 Skrevet 30. januar 2008 dere som er dagmamma,eller har dagmamma,hvordan har dere gjort det? jeg er dagmamma selv,og med alle barna har jeg fått full dagspris for innkjøringsdagene,har vært en selvfølge for de...ikke vært no spm... men får et nytt barn nå,og hun lurte på hvordan jeg gjorde det i forhold til betaling på innkjøringsdagene... skal jeg ta fullt betalt eller halv pris?
Gjest -<<- Skrevet 30. januar 2008 #2 Skrevet 30. januar 2008 Du jobber da akkurat like lenge? Klart du skal ta betalt.
Sommer & sol:-) Skrevet 30. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 30. januar 2008 men jeg har ikke han en full dag,tar noen timer første dagen også øker vi... vet ikke om de tar 2 eller 3 dager... jeg personlig hadde betalt fullt... må jo det i en bhg også....
LivetErEnLek Skrevet 30. januar 2008 #5 Skrevet 30. januar 2008 Man betaler for fulle dager også i tilvenningperioden. Hva om dette barnet trenger lang tilvenning, da vil jo det koste deg mye penger.
Sommer & sol:-) Skrevet 30. januar 2008 Forfatter #6 Skrevet 30. januar 2008 takk for svar.... er helt enig med dere,men ville spørre noen først før jeg svarte moren..for måten hun spurte på så virket det som om hun ikke var interessert i å betale fullt...
Nyseryllikberta Skrevet 30. januar 2008 #7 Skrevet 30. januar 2008 Hva slags avtale har dere om betaling da? Dag eller timebasis? Du kan selvsagt gå med på å få halvparten av en evt dagsbetaling? Hadde personlig tilbudt meg å betale fullt da, for som du skriver så er det slik i barnehagen også.
Sommer & sol:-) Skrevet 30. januar 2008 Forfatter #8 Skrevet 30. januar 2008 jeg har sagt hva jeg tar i mnd,men dagspris er det jeg går ut ifra... så uansett hvor mange timer de er her bet de for en hel dag.... sånn for de som er her fra før... får ikke fratrekk hvis de er her fra 10-14 liksom... det er det foreldrene som bestemmer,de kan komme og gå når de vil i min åpningstid...
Nyseryllikberta Skrevet 30. januar 2008 #9 Skrevet 30. januar 2008 Da blir det samme som i en barnehage og full pris!
Gjest Skrevet 30. januar 2008 #10 Skrevet 30. januar 2008 Jeg betalte full pris selvom mini bare var noen timer de første dagene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå