Mamman til Mari Skrevet 30. januar 2008 #2 Skrevet 30. januar 2008 Helt ærlig, så synes jeg ikke noe om det i et bryllup. Helt greit ellers altså... Men er jo smak og behag som alt annet
Sivalur Skrevet 30. januar 2008 #3 Skrevet 30. januar 2008 Hadde ikke passet for meg nei. I utdrikkingslaget derimot, der kunne det vært morsomt!
Vannmann35 Skrevet 30. januar 2008 #4 Skrevet 30. januar 2008 Det kommer helt ann på publikummet. For vår del ville det nok vært en halvdel som hadde digget det, mens den andre hadde steilet... Ikke alle som liker å synge eller være i senter for oppmerksomheten.
Gjest Skrevet 30. januar 2008 #5 Skrevet 30. januar 2008 nei, det hadde ikke jeg likt.. syns ikke det passer seg akkurat den kvelden. blir litt sånn vorspiel preg syns jeg
*Kristin25Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒskrållan* Skrevet 30. januar 2008 #6 Skrevet 30. januar 2008 Nei der må jeg si meg enig med de over at det hadde ikke passet meg.... men som sagt tidligere kommer det vel litt ann på hvilket publikum du har på festen..
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2008 #7 Skrevet 30. januar 2008 Har vært i et bryllup hvor de hadde karaoke.. og det var ikke særlig vellykket. Var bare et par stk som sang, og etterhvert som de ble fullere og fullere, ble det værre og værre.. og de sang i utgangspunktet fælt!
mammamamut Skrevet 30. januar 2008 #8 Skrevet 30. januar 2008 Skal liksom være litt stil over bryllup da, å karaoke er IKKE stil! Nei huff det ville ikke jeg hatt i bryllupet nei.
♥ DAME Skrevet 30. januar 2008 Forfatter #9 Skrevet 30. januar 2008 Ja huff, da dropper vi det ivertfall Takker for svar jenter
jente,jente, ? Skrevet 30. januar 2008 #10 Skrevet 30. januar 2008 vi hadde dj i vårt bryllup.. Han spilte suveren musikk hele kvelden.. Han spurte oss på forhånd om vi ville ha karaoke i tillegg siden han hadde utstyr til det. Vi rynket på nesen og takket vel egentlig nei til det, men om han hadde utstyret kunne han ta det med så kunne vi se ann. det endte med masse karaoke utover nattan, mesteparten av gjestene, yngre som eldre var helt med og storkosa seg. skal si det ble mye latter og smil... Det var ikke snakk om å stå og synge i ett hele nattan, men en sang i ny og ne.. Og det var knallmorro. Har fått masse god respons på det etterpå for mange av gjestene hadde ikke vært med på lignende.. Og bryllupet vårt var veldig stilfult og fint selv om det ble litt karaoke utover nattan.. Men det var som sagt ikke noe vi hadde planlagt, ble bare helt naturlig.. Kanske det ikke hadde vært like artig om det var planlagt.. Det vet jeg ikke..
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2008 #11 Skrevet 2. februar 2008 Må si meg enig med hun over her. Bryllup skal være litt stilfylt, og med kakaoke blir det mer party party stil.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå