Gå til innhold

Hvilket forhold har foreldrene dine til dine svigerforeldre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mine foreldre og svigerforeldre er på middag/kaffe hos hverandre titt og ofte, reiser på hytten sammen også! Utrolig glad for det gode vennskapet de har utviklet gjennom årene!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Svigers er 75 år og mamma er 56, så de har egentlig ikke så veldig mye felles.....

Skrevet

Forståelig....... Mine er ca like gamle, så da er det vel litt lettere.

Skrevet

Joda, har et fint forhold, men vi treffes ikke så ofte. Kanskje hver 3. mnd.

Skrevet

Jeg er ikke akkurat gift da. Men, foreldrene til faren til jenta mi, og mine foreldre har ikke spesielt god kontakt. De hilser på hverandre og sånt når de møter hverandre og småprater, men det er det... Nå skal det sies at moren hans er ekstremt sær - spør du meg, mens faren hans er jo koselig, da.

De har ingen spesiell kontakt med foreldrene til kjæresten min heller - men nå er vi ikke akkurat gift vi heller, da... Hehe

Skrevet

Beklagligvis ;o) ikke så veldig bra !

de møter hverandre i bursdager ogsånn, men det er også alt....... de er vidt forskjellige - mine foreldre er en del yngre, og har vidt forskejllige interesser og syn på samfunnet !

Skulle ønske de var mer like - men men....sånn er det jo bare!

Skrevet

He he, leste feil... Trodde det var mitt forhold til svigers.

Bor langt fra hverandre, så de møtes bare i bursdager.

Skrevet

Mine har ett veldig godt forhold. Men svigers bor desverre i utlandet !

Men de ringer hverandre og sender sms.

Møtes når svigers kommer hit!

Skrevet

Faren min ser skikkelig ned på familien til mannen min, de er ikke bra nok for han, og moren til mannen min(faren er død) syns han er helmax!

Skrevet

Ganske kaldt..

de er døde hele gjengen ;)

Skrevet

hehe, mammaen min og pappaen hans er eks- kjærester, så de har ikke så veldig godt forhold, hihi. Og dem bor uhorvelig langt unna hverandre, så det er ingen kontakt, kanskje litt småprat hvis dem møtes hjemme hos oss. Men svigerfar og besteforeldrene mine kommer godt overens :P

Skrevet

Bra forhold.. de drar ikke og besøker hverandre på kaffe ofte akkurat.., men så kjente jo jeg og mine foreldre svigermor før jeg ble sammen med mannen..

Jeg har med andre ord kjent svigermor lenger en mannen minn. *merkelig*.. hehe.. =)

Skrevet

Foreldrene mine kommer godt overens med svigerfaren min heldigvis :) Men de ser hverandre sjelden, pga at svigerfar bor så langt unna. Svigermor er det ingen som har noe særlig kontakt med, men det er et kapittel i seg selv..

Skrevet

Mine er på samme alder, men svigers er skilt, og de bor ca 5 timers kjøretur unna hverandre. Men når de treffes er det alltid en god tone

Skrevet

Likt som deg HI. Har et kjempegodt forhold! Kjekt er det! Feirer også nyttår sammen på en av hyttene (mams&paps, svigers eller et vennepar av mine foreldre). Koselig å ha bidratt til et så fint vennskap!! =)

Skrevet

de har nesten like lite kontakt som det jeg har til svigers og det er pga de bor 25 mil unna oss.....mine foreldre bor bare 2min kjøring fra oss..

de er jevngamle alle fire så de har jo en god tone når de møtes til burdager og jul......

Skrevet

De har et veldig godt forhold.

På mange måter ulike, men har det alltid hyggelig sammen når de treffes.

Skrevet

De møtes maks en gang i året. Da drikker de kaffe, og snakker sammen. Så sender de julegaver til hverandre. Og det er det.

Jo,- å så sier mamma: du må hilse de da! I hytt å pine. Det gidder ikke jeg. De sier det jo aldri tilbake, så.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...