venter nr2;)19,03,08 Skrevet 30. januar 2008 #1 Skrevet 30. januar 2008 -Linnea -Adele -Ada -Althea -Ovidia -Vi kunne tenkt oss eit navn til,men synest det er vanskeligt i desse kombinasjonene!?! da måtte det blitt eventuelt: Ada Linnea!?! men vi har ikke bestemt oss og synest det er vanskeligt med jentenavn! Hva synest dere om hvilket navn og eventuelt kom med tips/ideer;)
Gjest Skrevet 30. januar 2008 #2 Skrevet 30. januar 2008 Hei hei! Jeg synes Ada og Linnea var fine navn.
ninanja Skrevet 30. januar 2008 #4 Skrevet 30. januar 2008 Ada! Ovidia forbinder jeg bare med eggløsning (ovulasjon) ... Men det er sikkert bare meg ... Althea - er ikke det et sted på Gran Canaria? Ungen ble made in Kanariøyene, liksom? ... Linnea begynner å bli litt for vanlig.
Rebekka82FØDEKLAR:) Skrevet 30. januar 2008 #5 Skrevet 30. januar 2008 Ada er finest synes jeg, og Linnea:) Lykke til!
prebs Skrevet 30. januar 2008 #7 Skrevet 30. januar 2008 Jeg synes Ovidia er kult: ) Det står best alene. Ellers er Ada koselig.
venter nr2;)19,03,08 Skrevet 30. januar 2008 Forfatter #11 Skrevet 30. januar 2008 hehe..sitter og krysser av eg nå og Ada leder;) Linnea på 2 plass hehe... litt artigt og se hva andre liker også!!!
turtlebug, med bebi i magen:) Skrevet 30. januar 2008 #12 Skrevet 30. januar 2008 Synes definitivt Adele er det vakreste navnet. Ada og Linnea er helt OK, Althea og Ovidia har jeg ikke helt sansen for, da ville jeg heller valgt Mathea eller Olivia
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 30. januar 2008 #13 Skrevet 30. januar 2008 1. -Ada, veldig enkelt og pent navn 2. -Linnea, motenavn, men fint 3. -Adele, lett å kombinere med evt andre navn, 4.-Ovidia, aldri hørt før- men fint 5. -Althea, er ikke det en plass i Spania? Synes disse navnene i kombinasjon blir vanskelig, Ada Linnea synes jeg er litt tungt. Men Ida Linnea, Ida Adele, Ada Adele. Spørs veldig hvordan etternavn dere skal ha da...
1.gang84 Skrevet 30. januar 2008 #15 Skrevet 30. januar 2008 Hei! Kjenner ei lita jente på 2 år som heter Ovidia og da den kommende mor fortalte hva banet skulle hete synes jeg med en gang det var et litt rart navn, men nå 2 år etter kunne Ovidia ikke hatt et annet navn!=) Synes navnet er kjempe fint, uvanlig og det står kjempe fint alene!=) Linnea er jo etterhvert blitt et så vanlig navn synes jeg.... Hvertfall her vi bor.. LYKKE TIL MED NAVNEVALGET! =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå