Gå til innhold

Jeg gir opp og takk for meg!!!! :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg prøvd siden sommer... Over i 7. pp om en uke regner jeg med for denne pp har det ikke vært mye kos for å si det sånn. Eggløsning i forgårs eller i går, og jeg og min samboer får det ikke til nå. Han er sliten og jeg er noe sur (må jeg vell innrømme...) Han jobber hardt og pusser opp huset etterpå..Flink og stårpå... Og jeg er deppa for at det ikke har skjedd noe enda. Og det merker vell han og det tenner ikke helt når man er dødssliten fra før.... Samtidig er det mye negativt som skjer i familien rundt oss, så vi har ikke helt fokus på noen ting for tiden..

Derfor kjenner jeg at jeg må ta en pause fra alt... Ingen impulser som gir meg håp, blir så skuffet hver gang at det er ikke sant.

Derfor takker jeg for meg innpå her for en stund og vil takke for mange gode råd og støtte fra mange her. Stå på jenter, skulle ønske jeg har hatt samme positiviteten som mange har inne her.

Måtte bare tømmme hodet litt og ta et oppgjør med meg selv. Beklager jenter - ikke la mine tanker påvirke dere. Noen synes sikkert det bare er tull ettersom vi ikke har prøvd lengre (og det er kanskje det), men ønske er så stort et jeg tror jeg sprekker!!!!! Beundrer de som har holdt på åresvis..... Klem til alle prøvere;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei. det var jo synd da. jeg har selv prøvd i 22pp og det er ikke noe morro. få orden på alle tanker og kom tilbake når du føler for det. stor klem:)

Skrevet

Skjemmes nesten for det når jeg ser hvor lenge du har prøvd og har det sikkert enda værre.... Men jeg må få orden på det tror jeg. Takk for omtanken og sender deg masse beundnring og støtte fremover:) Klem

Skrevet

tusen takk for det:) og masse lykke til videre. håper du snart kommer tilbake da:)

Skrevet

Skjønner deg godt jeg. Hadde aldri trodd at vi skulle holde på så lenge som vi har gjort. Er i 19. pp nå.... Snuppa satt på ca 4-5, så dette tar tid.

Tror bare du har godt av en liten pause herfra osv. så skal du se at når og om du får fokuset litt bort herfra, og ev. over på noe annet, så vips sitter det en liten spire!

Masse lykke til!

Skrevet

Hoff ja..jeg tror jeg ble litt "besatt" av tanken da vi bestemte oss for å prøve. Har i mange år ønsket dette, men har gått på skole og div..og når vi bestemte oss skulle jeg helst sett at det hadde skjedd i går;) Litt håpløs slik jeg... Og man begynner å tenke litt bakover...alle de gangene man har vært redd/stresset for at man glemte en pille ...hehehe...Ironisk nok...alle de år på p-pillene... Ja ja...vi får se nå da...Kan hende at det er ro som skal til. Håper alt klaffer for deg også snart!! Du har ventet lenge nok synes jeg:) Klem

Skrevet

hei sol, det er litt tidlig å gi helt opp synes jeg men en god og lang pause kan sikkert være godt. Selv brukte vi 24 pp på tulla og nå har vi brukt 25 pp på denne pluss en SA. Så det er alltid håp.

Kanskje burde dere bare roe det så blir det lettere å ta det opp igjen.

Et godt råd kan være å reise vekk litt rett rundt EL tider. Det er ofte lettere å kose og prøve naturlig hvid man har fri fra hverdagslig mas.

Skrevet

STÅ PÅ!!!!!! Dette ordner sg tilslutt!!!! Garantert!

Skrevet

Kjenner meg godt igjen. Satt på jobben i dag og tenkte at "sitter den ikke denne måneden, så gir jeg opp!". Er litt mer optimistisk nå. Så det svinger nok litt.

Mannen min blir også litt stresset rundt eggløsning. Tror han merker at jeg også stresser...

Skrevet

Stå på, det ordner seg nok tilslutt. Hos oss skjedde det ingenting før etter 14pp, og det var når vi begynte å bygge hus for da fikk jeg noe annet å tenke på, da ble det hustenking 23timer i døgnet, og da ble jeg fort gravid.

uansett lykke til

Skrevet

Vi hadde det veldig likt som deg Sol. Jeg begynte aa se paa IVF-behandlinger, men satte typen paa sink og selen i stedet for aa prove det foerst. Hos oss satte spiren i ca 9-10.forsoek, og naa er tulla snart 7 mnd. Saa selv om man gir opp haapet saa sitter den plutselig.. Lykke til videre uansett!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...