Anonym bruker Skrevet 30. januar 2008 #1 Skrevet 30. januar 2008 Jeg har i utgangspunktet ikke så veldig stor sexlyst, men det kan jo tenkes jeg hadde hatt litt høyere sexlyst hvis det ikke hadde vært for at det gjør vondt så og si hele tiden... Det er selve samleiet det er snakk om her. Det gjør vondt når mannen min trenger inn i meg, og lenge etterpå. Det ble værre etter fødselen som er over 1 1/2 år siden... Vi bruekr alltid masse glidemiddel, men det hjelper ikke... Noen som har noen gode råd?
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2008 #2 Skrevet 30. januar 2008 dra til en gynekolog, er en tilstand som er som du beskriver, men husker ikke hva den heter!
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2008 #3 Skrevet 30. januar 2008 ja, dra til gynekolog! helt klart noe galt, kan godt hende han kan hjelpe!
Gloria ** Skrevet 1. februar 2008 #4 Skrevet 1. februar 2008 Kan hende det er en form for vaginisme. Legen vil kunne hjelpe deg.
Gjest Skrevet 10. februar 2008 #5 Skrevet 10. februar 2008 man kan få vondt under sex, hvis man har en u-trent bekkenbunn.
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2008 #6 Skrevet 11. februar 2008 er noen som kan få ekstra vondt etter fødsel om di har blitt sydd feil..
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2008 #7 Skrevet 12. februar 2008 Dette kan ha mange årsaker - tipser deg derfor om disse to artiklene: http://www.apotek1.no/modules/module_123/proxy.asp?D=2&C=5340&I=12180&tabmid=249&gclid=COLe0q_lvpECFQxOMAodZzqvNA http://www.klara-klok.no/wips/1113291749/caseId/131203867/ Lykke til - det ordner seg nok!
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2008 #8 Skrevet 17. februar 2008 jeg hadde samme problem før, dvs. før jeg ble sammen med typen, og før graviditeten. jeg hadde rett og slett vondt når jeg hadde sex. glidemiddel hjalp ikke.... det føltes rett og slett ut som om jeg var for trang.. det er jo ikke tilfelle når det kan komme en svær baby ut samme stedet.. tror nok at kroppen din på en måte har innstilt seg på at det skal gjøre vondt, og spenner seg, og da gjør det jo også helt klart vondt. kan dere ikke prøve med litt alkohol innabords? det pleier å hjelpe, man slapper mer av. og det kan jo tenkes at du trenger veldig lang tid på å bli opphisset. ikke stress, da blir det bare verre. ta dere god tid. jeg pleier å syns det går over fortere når han gjør det fort noen ganger ikke så veldig langt inn før han trenger dypt inn, da rekker jeg på en måte å slappe av. det kan jo også hjelpe om du sitter oppå han og styrer det hele i ditt tempo. lykke til hvertfall=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå