anette78 Skrevet 30. januar 2008 #1 Skrevet 30. januar 2008 Hei. Jeg er kronisk avhengig av rettetang! Men den jeg har, begynne å bli ganske sliten..og jeg må gå til innskaffelse av en ny. Jeg vil bruke den til både rette og krølle håret. Har dere noen veldig gode å anbefale?
cherry coke Skrevet 30. januar 2008 #2 Skrevet 30. januar 2008 Kjøp med frisør iallefall! Jeg har ei med keramiske flater, men med høy temperatur, så håret kan bli skikkelig glatt! Er kjempefornøyd! Den heter CHI og har blitt testvinner flere ganger hos frisørene.
Shabby Cheap Chic Skrevet 30. januar 2008 #3 Skrevet 30. januar 2008 Husker ikke merket jeg har, men kjøpte hos frisør er kjempebra i alle fall.. Er keramiske flater på min å..
Sivalur Skrevet 30. januar 2008 #4 Skrevet 30. januar 2008 Jeg undersøkte en del da jeg kjøpte rettetang i høst, og den som er 'best' er GHD som du kjøper hos frisøren. Koster litt da (var det ca 1700 for standarmodellen) men den er supergod! Nå kan den vel kun brukes til å rette med, men de har en annen modell som nylig var ute i rosa farge, hvor du fikk med noe ekstra dill og noe penger gikk til brystkreftforeningen, den kostet vel ca 2000 og den har bevegelige flater, så den kan du både krølle og retet med. De har selvfølgelig keramiske flater begge modellene og blir varme på under 1 minutt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå