Lillegull2008&2010 Skrevet 30. januar 2008 #3 Skrevet 30. januar 2008 Så dere er her begge to enda.. hadde ikke sett dere på hele morgenen, så begynte nesten å lure hehe, jeg har ikke akkurat vært den mest aktive her inne, men jeg har sett at dere er fødeklaaaare!! ;D hvordan er formen? Gratulerer med gutten uansett emblamamma!
Måånestråle Skrevet 30. januar 2008 #4 Skrevet 30. januar 2008 Oj oj oj, gratulerer så mye til Emblamamma!!
♥Tullerusk♥ Skrevet 30. januar 2008 #7 Skrevet 30. januar 2008 Jaaaa...Gratulerer så mye med gutten Emblamamma....
Gjest Skrevet 30. januar 2008 #8 Skrevet 30. januar 2008 Gratulerer masse masse med den etterlengtete gutten )
melkekua™ Skrevet 3. februar 2008 #10 Skrevet 3. februar 2008 Tusen takk alle sammen ) Fødselshistorie kommer ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå