Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heihei!

Jeg har en liten jente på 6 måneder som jeg enda ammer, men hun spiser så si ingenting om dagene lengre. Hun nekter å spise fra flaske uansett hva, og når jeg skal amme henne så snur hun seg bare vekk! Dette er sikkelig frustrerende. Hun spiser to grøtmåltid om dagen, å så ammer jeg henne to ganger på natta, får da spiser hun. Er redd hun skal få i seg for lite veske og nå merker jeg også at melken begynner å minke. Siden hun ikke spise mer en et par ganger av dem på natta så er det nesten ingenting i de på dagtid!

Er det noen som har merket forskjell på om dem liker en mme foran enn annen, har prøvd nan og colett. Hun tok forrestn flaske før!?!

Noen med gode råd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sliter litt med samme problemet til min gutt... men han nekter grøt også.. så jeg har laget veldig tynn grøt og heller det i han jeg med kopp... så da får jeg i nesten halv posjon to ganger daglig...

Ellers ammer jeg jo, men har funnet ut at jeg må ha det stille og gjerne mørkt..

Har hatt barn før og kunne gå på kafeer og hvor som helst å amme.. var ikke problem før i 8 mnd alderen, men da fikk jo den ungen så mye mat ellers at det ikke var noe problem...

Denne gang er det et problem.. skal jeg på handletur så spiser han skjelden. Da blir det mange timer uten mat...

Men har du prøvd tutkopp? og helt i henne melka... Det er ingen regel at mm/mme må komme fra flaske eller pupp...

Heller du henne melka med kopp så svelger hun nok når det kommer i munnen..

Skrevet

Har kjøpt tutekopp, så skal prøve det...så får vi se hvordan det går! Alt jeg drypper i munnen hennes spiser hun så det virker som om det er selve tuten som er problemet. Har prøvd forskjellige men hjelper ikke. For bare bruke tiden til hjelp her.

Var å veide henne før idag å da hadde hun godt ned litt på en uke...

Men uansett takk for tipset :-)

Skrevet

her går d i hipp-mme, og vi fann ut at poden likte best mam-flasken. den har en annaleis tut enn de andre.. verdt et forsøk visst du ikke allereie har prøvd. kan ikke du prøve evt. litt mer med fast føde? har du snakket me HS, kanskje de har noen gode råd?

uansett, ønsker jeg dere lykke til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...