januarbaby:-) høygravid Skrevet 30. januar 2008 #1 Skrevet 30. januar 2008 Er så lei av å vente, lei av å gå rundt å kjenne etter om noe skjer... ååå...jeg vil så gjerne ha den lille i armene mine..
Mamma'n til Martin & Mille :) Skrevet 30. januar 2008 #2 Skrevet 30. januar 2008 Velkommen i overtidsklubben da;) hehe!! Det positive nå er jo at det er maks 14 dager til du er mamma;D
Rebekka og tre vidundere Skrevet 30. januar 2008 #3 Skrevet 30. januar 2008 Jeg har også termin i dag. Tror jeg må vente lenge før han kommer ut. Har absolutt ingen tegn. Gikk lenge over termin med forrige barn også. Sukk!! Dette er kjedelig. For ikke å snakke om alle som ringer/sender sms og maser...
Totetteskatter + baby 2015 Skrevet 30. januar 2008 #5 Skrevet 30. januar 2008 må nesten signere her jeg også... anbefaler å forberede deg på å gå 14 dager over termin, så ikke du blir skuffet hver dag! trodde jeg skulle føde før termin jeg da, men er faktisk 6 dager over nå! har funnet ut at ingenting hjelper, det er bare å vente å slappe av å ikke stresse med det:) da kommer han vel snart! hehe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå