Gå til innhold

Hører jeg hjemme her??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ingen barn med min mann,men han har to fra tidligere. Jeg har vært der fra dem var veldig små,så dem kjenner liksom ikke til noe annet.Har bestandig hatt et veldig godt forhold til barna,og dem er jo liksom mine når dem er hos oss,hvis dere skjønner?Det har aldri vært noen store problemer med forholdet til biomor,men så fort hun ikke får medhold fra far,da er helvete løs.Sier han ja, er alt i orden og hun er så blid og fornøyd,sier han nei,ja da....I begynnelsen hadde hun litt tendens til å styre de helgene og feriene vi hadde unga,men han sa fra,og det ble det slutt på.Nå har hun begynnt igjen,men nå er unga blitt såpass store at hun lar de ringe og spørre om det ene og det andre,og da klarer ikke pappa og si nei vet du.Nå begynner det å bli sån at vi forandrer planene vi har,fordi biomor mener unga vil komme da istedenfor det planlagte.Jeg føler at biomor styrer vårt ekteskap i stor grad.Og hu er veldig flink til å bruke unga.Er det noen som skjønner hva jeg mener?ønsker ikke å tråkke på noen,for alle er ikke sån,men jeg sliter faktisk veldig med det nå.Vil i utgangspunktet være anonym,vet jo aldri hvem som beveger seg på disse sidene.Får skjærme seg om man kan he he.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har dere ungene ofte?. min samboer har ei jente på snart 11år vi har vært sammen i 6 år snart. vi har ei jente på 3 år sammen . biomor var sånn før at når vi hadde jenta hans så ringte hun på søndagsmorgenen å så at vi måtte komme tidlig hjem for d var så fint vær at hun ville være sammen med jenta si. enda hun viste vi var på hytta 2 timer unna å at d var VÅR helg til å kose oss med jenta. og mange andre eksempel på lignende oppførsel der vi måtte avbryte våre planer for hennes sin del. vi har henne bare annenhver helg å vil kose oss når vi har henne. biomor bestemte en god del angående den tiden vi hadde sammen med jenta. min samb hadde ikke noe kontrakt eller skriftlig avtale så d ble utnyttet ganske bra fra biomor sin side. plutselig så kunne hun nekte oss å se jenta pga at hun hadde kommet hjem med en litt skitten genser sist helg hun var hos oss. vi fikk ikke ha henne mer en 6 dager sammenhengende i sommerferiene . d var ikke så mye vi kunne finne på da. reiser ikke til danmark for 6 dager akkurat.men etter at vi fikk jenta vår sammen krevde min samb at kontrakt å at helgene vår skulle ikke blir avbrytt uten god grunn ( konfirmasjoner, barndåp,bursdager ol) ville ikke være vanskelig vi heller=) . ville ha litt orden å rutiner siden vi også hadde fått en unge som har behov for faste rutiner. nå har biomor fått ny type.er helt forandret. vi har god kontakt å hun spør mye mer etter hjelp å avlastning. vi finner på ting sammen, kino,bading,riding,konserter noe jenta har lyst til. spiser middag sammen 1 gang i mnd.på 17 mai så griller vi hjemme hos henne. mye bedre nå. =) den nye typen er utrolig snill med begge jentene =) nå er biomor gravid med termin i juni å jeg har termin i august =) vi er veldig fokusert på å finne på mer kjekt mor far å jenta så hun får masse kvalitet tid med foreldrene sine. men hun begynner å bli tennåring så utfordringene står i kø =)

Skrevet

Takk for svar,godt å få litt "innsyn" fra andre. Vi har ungene annenhver helg også kan dem komme innom i ukedagene når dem skal på noe aktiviteter eller lignende i nærheten der vi bor.Vi flyttet for over tre år siden nærmere ungene,fordi både dem og vi ønsket mer kontakt.Bor ca 10 min unna med bil.Vi har vært gift i 7 år,og vært i følge siden ungene var små.De er nå 10 og 12 år.

Sån du beskriver forholdet dere har med biomor,sån var det her også i begynnelsen. Da var det frem og tilbake med diverse kjærester,så da var vi greie og ha.Hun er gift hun og,og de har fått barn sammen.Han er utrolig hyggelig og det går an å prate med han,men det er kun når biomor ikke er tilstede.Så han kan være litt skummel for å si det sån.Hun bruker ungene som pressmiddel, og det blir helt feil syns jeg.

Når det kommer til ferien,så får ikke far ha sammenhengende 3 uker med de,for det blir for lenge for biomor.Etter 2 uker må de hjem,forså å komme tilbake for en uke til.For de har en avtale på at far skal ha de 3 uker i sommerferien.Er det far sin påske,får han de onsdag kveld(da mener jeg før skjærtorsdagen ok?) for da får hun ha de første del av påsken.Men er det hennes påske,får ikke han de idet heletatt.Håper du skjønner hva jeg mener her?litt vanskelig noen ganger å få forklare akkurat sån jeg vil ha det frem.

Skrevet

hm, ser nå at nicket mitt ikke er kommet med på første innlegget jeg skrev,vet ikke hva som er skjedd....men det var jeg som skrev altså,så rer det rettet opp i

Skrevet

skjønner hva du mener.er ikke alltid like lett. har vært samme her men er heldigvis ikke sånn nå lenger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...