Gjest Skrevet 30. januar 2008 #1 Skrevet 30. januar 2008 I morges kom han endelig kl 07.10. Riktignok ble de rimelig overrasket da vannet gikk en uke før termin, fordi hun gikk to uker over med Embla. Men i natt har Emblamamma jobbet hardt og født en sønn: 3410g, 50cm og 36cm rundt hodet. Bildet viser masse lyst hår ) GRATULERER SÅ MASSE TIL DERE ALLE 4 ) Stooooooooooooooooooooorjegerveldiggladpåderesvegneklemfra
MissUlv ~ ♥ 2 vakre barn ♥ ~ Skrevet 30. januar 2008 #5 Skrevet 30. januar 2008 oj oj oj, enda flere som sniker i køen ) Gratulerer med gutten emblamamma, endelig er du 2barnsmor
Totetteskatter + baby 2015 Skrevet 30. januar 2008 #6 Skrevet 30. januar 2008 gratulerer så masse!!! håper det er min tur snart!:)
melkekua™ Skrevet 3. februar 2008 #7 Skrevet 3. februar 2008 Tusen takk alle sammen ;o) Dette kom skikkelig overraskende på oss, fordi jeg forventet nesten å gå over tiden igjen. Lite visste vi ...hehe! Nå koser vi oss masse ) Skal skrive fødselshistorien etterhvert.
Gjest Skrevet 3. februar 2008 #8 Skrevet 3. februar 2008 Gratulerer kjempemasse Emblamamma! Like greit å slippe den ekstra ventetiden :-)
♥Tullerusk♥ Skrevet 3. februar 2008 #9 Skrevet 3. februar 2008 Oj...Har ikke fått med meg at du har fått gutten din... Gratulerer så mye Emblamamma...=o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå