Gjest Skrevet 30. januar 2008 #1 Skrevet 30. januar 2008 jeg var på jobb så kom di to minste søskena mine på besøk med pappa.... så sier han minste på 6 år, gravid du? jeg bare hæ.... nei sier jeg.. han jo jeg ser du er gravid, baby vokser inni magen din.... og kjente på magen og alt mulig... hehe... pappa ble jo like satt ut... hehe... jeg ble helt satt ut.... han har aldri sagt noe sånt før.... hehe... jeg må le av han altså lille gullet:) han har asperger og en veldig svak grad av autisme.... tenk dere at en liten gutt kan si sånne ting.... hehe... rare greier... måtte bare fortelle dere d:)..
Mia og gullgutten! Skrevet 30. januar 2008 #2 Skrevet 30. januar 2008 Det var ganske sprøtt ja!! Men håper for din del at det er sant!!! Sev om 6-åringer kan få med seg mye rart når vi voksne snakker og vi tror at de ikke hører. Men kanskje han ser noe du ikke kjenner enda? Er noen som kan det(mener jeg da....). Lykke til med fortsatt prøving da!! Når har du IKM da?
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 30. januar 2008 #3 Skrevet 30. januar 2008 Ja tenk om han "ser" det:-) Jeg også tror at det er noen som kan det:-) Lykke til:-)
Dotten Skrevet 30. januar 2008 #4 Skrevet 30. januar 2008 Oj... så "småekkelt" da... He, he. Håper han har rett den lille tassen Når har du ikm?
Gjest Skrevet 30. januar 2008 #5 Skrevet 30. januar 2008 han har ikke hørt meg snakke om d, for jeg ser han ikke så ofte... ja d var ganske ekkelt... jeg testa positivt for noen dager siden, men så kom tr... så d er ganske rart... kanskje jeg burde ta en test til... hehe... må skaffe meg d først da, tok en el test i dag og den slo ut positivt.... er på dag 3 i syklusen så d er jo litt rart å få el nå... hehe... men jeg får håpe han ser ting som ikke vi ser... hehe...
Tuppenmed4barn Skrevet 30. januar 2008 #6 Skrevet 30. januar 2008 Jeg opplevde noe av det samme med datteren til ei venninne av meg. Jeg var på besøk og hun kom å satte seg i fanget mitt, så sa hun:du har baby i magen du.. hehehehe neida sa jeg, så så hun bare på meg. noen dager senere tok jeg test og den var positiv... nesten litt skummelt spør du meg...:-)
Gjest Skrevet 30. januar 2008 #7 Skrevet 30. januar 2008 hehe... d er jo helt sykt... jeg lurer på hvor di små tassenen får alt fra.. hehe....
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 30. januar 2008 #8 Skrevet 30. januar 2008 Jeg opplevde noe litt likt i julen.. Min lille niese på 4 år spurte min mor: Hvor er tante og babyen? Min mor sa at tante har ingen baby. Men da sa skjønningen bare: jo da:-) Men jeg var ikke gravid da, men håper på å bli det fort;-)
Gjest Skrevet 30. januar 2008 #9 Skrevet 30. januar 2008 hehe... rare greier... syns d er rart alt di får seg til å si....
Mia og gullgutten! Skrevet 30. januar 2008 #10 Skrevet 30. januar 2008 Har TR vært sånn som den bruker da?? Er jo noen som føler de har "vanlig mens" til de finner ut at de er gravid. Skal jo ikke ha eggløsning så tidlig i syklusen.. Du får skynte deg å kjøpe en test!!! Spent nå ja, ihvertfall siden EL testen slo ut. For den kan vel gjøre det under en graviditet??
Gjest Skrevet 30. januar 2008 #11 Skrevet 30. januar 2008 ja den kom vel en dag fortidlig... og tror ikke den er helt lik som den pleier.... er ikke sikker... men min mor hadde mensen di 3 første mnd i alle svangerskap... jeg fikk jo en svak positv gravidtitetstest i går.. men jeg har ikke så god tro.. men rart er d hvertfall... hehe...
Sol :) Skrevet 30. januar 2008 #12 Skrevet 30. januar 2008 Det er jo også kjent at personer med en slik diagnose kan ha evner til ting som ikke vi andre har... Spennende:) Lykke til!!
Lucy T og prinsessa *** Skrevet 30. januar 2008 #13 Skrevet 30. januar 2008 Jeg hadde en lignende opplevelse med niesen min i høst. Da vi var på badet sier hun "Tante, har du gull i magen din?" og tok meg på magen. Jeg lo litt og sa nei, men hun svarte bare "jooo du har det...." Dette var ca en uke etter jeg hadde sa, så var veldig rart... Hadde ikke helt kommet over sa'en så hadde mest lyst til å gråte for jeg hadde jo hatt et lite gull i magen min.... hehe... Hun har ikke nevnt noe siden, så blir jo spennende å se om hun sier noe lignende når jeg en gang blir gravid igjen...
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 30. januar 2008 #14 Skrevet 30. januar 2008 Ja jeg syns det er helt utrolig! Og jeg tror at barn ofte kan "vite" el "se" ting før voksne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå